Hvem vinder x-factor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

twinny

Babou stemmer jeg på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Sofia24 skriver:

Sys Annelouise har gjort det skide godt i aften  Så håber hun får lov at gå videre...

Men har stemt Babou - han er da bare for dygtig/sød/naturlig

Håber Sara bliver skilt fra nu....

eeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj sarah skal videre

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Har heppet på Sarah hele vejen, men jeg har stemt Anne Louise

Anmeld

25. marts 2011

Hasselnødden

Sarah har været favorit her hele vejen, så det ændrer sig ikke her til aften, så jeg har selvf. stemt Sarah

Anmeld

25. marts 2011

CiSo

Sarah skal klart vinde!!!

Jeg er så vild med hende, hun er for cool! 

Anmeld

25. marts 2011

Sofia24

Mor til prinsessen :-) skriver:

eeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj sarah skal videre

min kæreste her hepper også på hende... men jeg må være ærlig og sige jeg slet ikke kan se hun er så fantastisk

Anmeld

25. marts 2011

DLM

CiSo skriver:

Sarah skal klart vinde!!!

Jeg er så vild med hende, hun er for cool! 

Hun er vildt cool, men desværre ikke den bedste i aften. dårlig, dårlig sangvalg til hendes stemme

Anmeld

25. marts 2011

CiSo

DLM skriver:

Hun er vildt cool, men desværre ikke den bedste i aften. dårlig, dårlig sangvalg til hendes stemme

Syntes hun var fantastisk sammen med carpark north!  Hendes stemme passede perfekt til deres musik. Dog har du ret i hun ikke var så god i de andre..

Men det kan godt være hun ikke har en særlig god vokal, men hun er så charmende og er fantastisk oppe på den sene!

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

Jeg synes babou er best iaften, for jeg synes han klarede den bedre end Sarah iaften. Men hvis vi skal se det over det store og  hele og ikke bare iaften, så er det bestemt Sarah, der har gjort det bedst, og det er også hende jeg helst ser vinde iaften.

Da Anneloise sang, var jeg lige ved at falde i søvn, så jeg personligt, ville aldrig se hende som en vinder.

Anmeld

25. marts 2011

DLM

CiSo skriver:

Syntes hun var fantastisk sammen med carpark north!  Hendes stemme passede perfekt til deres musik. Dog har du ret i hun ikke var så god i de andre..

Men det kan godt være hun ikke har en særlig god vokal, men hun er så charmende og er fantastisk oppe på den sene!

yep carpark north gik rigtig godt hun er vildt charmerende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.