Er så stolt...Hjemmelavet voksipose.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Hvor smart. Dvs. du selv laver dynerne. Cool.

Jeg har de ægte voksier. Det er nogle avanceret dyner, synes jeg. Vinterdynen har altid været alt for varm. Desværre.

Med den her har jeg godt nok snydt med dynen, da jeg fik tilbud om at købe en billig voksipose. Så det var billigere end at købe en dyne til den. Men syer selv dynen til den næste og det bliver en magen til den der er købt, med mindre jeg falder over en billig voksipose igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

MaliksMor

Rebecca55 skriver:

Med den her har jeg godt nok snydt med dynen, da jeg fik tilbud om at købe en billig voksipose. Så det var billigere end at købe en dyne til den. Men syer selv dynen til den næste og det bliver en magen til den der er købt, med mindre jeg falder over en billig voksipose igen.

Wauuw. Hvor er du dygtig

Anmeld

25. marts 2011

Vial

Rebecca55 skriver:

Årrh hvor smart.

Du er altså vildt sej til at sy.

Og sød lille fransk B I har..

Anmeld

25. marts 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Årrh hvor smart.

Du er altså vildt sej til at sy.

Og sød lille fransk B I har..

Tak tak... Ja han er min lille guldklump...

Anmeld

25. marts 2011

Vicki G

rigtig flot

Anmeld

25. marts 2011

musse1

Rebecca55 skriver:

Prøver lige igen med billederne...!!!!

hold da helt ferie, hvor er du dog super god til det  de er rigtig flotte, det arbejde skal du være stolt over..

Anmeld

26. marts 2011

Chamomile

Den er rigtig flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.