Se lige den her :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

DLM

Han er bare SÅ go

http://www.youtube.com/watch?v=Zp1BYzIVi0U

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Trine89

Han er super dygtig..

men jeg er desværre lidt i tvivl om at det er ham der synger alle stederne.. er ret sikker på at der er Lavet lidt for meget ved nogle af stemmerne :s og det syntes jeg faktisk er rigtig synd fordi han er super super dygtig.. 

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Trine89 skriver:

Han er super dygtig..

men jeg er desværre lidt i tvivl om at det er ham der synger alle stederne.. er ret sikker på at der er Lavet lidt for meget ved nogle af stemmerne :s og det syntes jeg faktisk er rigtig synd fordi han er super super dygtig.. 

det er selvfølgelig lavet i et lydstudie, men det er ham selv, han har lavet flere videoer på youtube og været i tv-shows og synge. han kan synge med flere stemmer

Anmeld

25. marts 2011

Trine89

DLM skriver:

det er selvfølgelig lavet i et lydstudie, men det er ham selv, han har lavet flere videoer på youtube og været i tv-shows og synge. han kan synge med flere stemmer

Jah har set rigtig mange af videoerne på Youtube.. 

Men det jeg bare mener er at jeg syntes det er lidt synd at der nogen af stederne bliver lavet så meget ved stemmerne at det ikke længere er ham selv, hvis du forstår hva jeg mener??

han er netop så skide Talent fuld hva sang angår at jeg syntes det er dumt at de begynder at lave om i det. Jah han kan meget, men er ret overbevist om at han ikke er så god nede i det helt mørker/dybe toner som der er lidt med af.. :s

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Trine89 skriver:

Jah har set rigtig mange af videoerne på Youtube.. 

Men det jeg bare mener er at jeg syntes det er lidt synd at der nogen af stederne bliver lavet så meget ved stemmerne at det ikke længere er ham selv, hvis du forstår hva jeg mener??

han er netop så skide Talent fuld hva sang angår at jeg syntes det er dumt at de begynder at lave om i det. Jah han kan meget, men er ret overbevist om at han ikke er så god nede i det helt mørker/dybe toner som der er lidt med af.. :s

Ahh ja jeg er helt med på hvad du mener. jo det er synd, hvis de laver om på noget, for han er så dygtig. men tror du har ret i de der dybe mørke toner.

Anmeld

25. marts 2011

Trine89

DLM skriver:

Ahh ja jeg er helt med på hvad du mener. jo det er synd, hvis de laver om på noget, for han er så dygtig. men tror du har ret i de der dybe mørke toner.

Glad for du kunne se hva jeg mente.. fordi jeg syntes det er lidt svært at forklare det. hehe

Men helt sikkert. 
Glæder mig til at hører hvilken sang der bliver hans næste projekt.. hehe 

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Trine89 skriver:

Glad for du kunne se hva jeg mente.. fordi jeg syntes det er lidt svært at forklare det. hehe

Men helt sikkert. 
Glæder mig til at hører hvilken sang der bliver hans næste projekt.. hehe 

det gør jeg bestemt også

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Good one

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.