Nu skriver TS sådan set kun om vi tror der er brugt PR stunts for at cutfathers deltagere står bedre eller ej... 
Det er i hvert fald hovedessensen i hendes indlæg som jeg forstår det, og ikke så meget andet, som bare lige er noget brok som skal ud...
Så for at forholde mig til det som tråden handler om!!
Jeg har ikke fulgt Xfactor foruden overskrifter på aviserne (dem har der satme også været mange af), og så blev jeg tvangsindlagt til finalen i går.
Jeg kunne godt forestille mig at cutfather ville udnytte mediernes ekstreme fokus på xfactor, til at lade nogle historier glide ud, som egentlig ikke kommer os ved... for hvad rager det mig at Babou har haft "bræksyge" og at Sarah har været skadet.... 
Men med det sagt - Blachmann ville da ikke være en skid bedre.. Forskellen er at hans deltager er voksen, og har derved mere påvirkning til de beslutninger som bliver taget.... Teenagerne har sikkert ikke engang tænkt over det..
Jeg må indrømme at jeg synes det var den rette der vandt - for selvom annelouise har mere sangtalent, så er det IKKE kun sangtalentet det kommer an på i sådanne shows.... og så synes jeg bare at Sarah er en sej 15 årig tøs, som ved hendes deltagen i xfactor har vist mange børn/unge at man godt være sig selv, selvom man ikke er som alle andre, og stadig opnå succes.
Anmeld