pr. stund eller hvad?? (x-factor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

lauras*mor*

Hey piger..

Nu ssider jeg så og ser x-factor... Sarah har lige været på og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det der er blevvet reklameret med at hun var bevet skadet for et par dage siden, om det så bare er et pr. stund... Har cutfather siddet og tænkt, vi har sq lige brug for lidt ekstra her, så hvis folk tror at babou er syg og Sarah er skadet men dog stadig kan være med til både at synge og hoppe rundt på scenen så tænker folk.. åhhh de klarer det også bare godt nu når de er syge/skadet... Jesus!!! Jeg mistænker virkelig det er sådan... Og det gør mig faktisk sur at de kan vinde når cutfather bruger sådan et trick.. jeg tror virkelig ikke på det..Hvad mener i? er det et pr. stund for at hæste flere stemmer eller er det virkelig rigtigt at man kan synge og danse på en scene med en halsbetændelse (på penicillin) og en skade..??

Og så må jeg lgie juble også.... det er nemlig forhåbentlig sidste gang cutfather skal være i mit tv.. for fuck hvor kan jeg bare ikke klare den mand.. han er da noget så falsk som man kan være... Han kan ALDRIG huske hvad han vil sige om sine deltagere, han kører meget på at Babou klarer det ihhh og åhhh så godt fordi han jo kun er 16... men hvad med Sarah... hun er kun 15!!! men det snakker han ikke om... armen altså... Han disser Blacman så meget altid.. Han virker bare så falsk og utrolig usikker... Så jeg er  glad for at det er sidste gang jeg skal se og høre på ham...

Jeg håber Anne-Louise vinder og hvis ikke hun gør så skal det være Sarah... Er dete Babou så dropper jeg x-factor igen... For så står verdden sq ikke mere... Kan slet ikke se hvor hans x-factor er henne... Der er så mange af ham, og der er heller ingen fremtid i ham da hans stemme gå i overgang...

Ja det var lige min mening her til aften... Sorry mit sure opstød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Mig med maven

Det skal du da ikke undskylde, her skal være plads til lidt af hvert! Jeg deler ikke de samme bekymringer som dig, men kan da godt se hvad du mener!

Anmeld

26. marts 2011

Frøken J.

Hey piger..

Nu ssider jeg så og ser x-factor... Sarah har lige været på og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det der er blevvet reklameret med at hun var bevet skadet for et par dage siden, om det så bare er et pr. stund... Har cutfather siddet og tænkt, vi har sq lige brug for lidt ekstra her, så hvis folk tror at babou er syg og Sarah er skadet men dog stadig kan være med til både at synge og hoppe rundt på scenen så tænker folk.. åhhh de klarer det også bare godt nu når de er syge/skadet... Jesus!!! Jeg mistænker virkelig det er sådan... Og det gør mig faktisk sur at de kan vinde når cutfather bruger sådan et trick.. jeg tror virkelig ikke på det..Hvad mener i? er det et pr. stund for at hæste flere stemmer eller er det virkelig rigtigt at man kan synge og danse på en scene med en halsbetændelse (på penicillin) og en skade..??

Og så må jeg lgie juble også.... det er nemlig forhåbentlig sidste gang cutfather skal være i mit tv.. for fuck hvor kan jeg bare ikke klare den mand.. han er da noget så falsk som man kan være... Han kan ALDRIG huske hvad han vil sige om sine deltagere, han kører meget på at Babou klarer det ihhh og åhhh så godt fordi han jo kun er 16... men hvad med Sarah... hun er kun 15!!! men det snakker han ikke om... armen altså... Han disser Blacman så meget altid.. Han virker bare så falsk og utrolig usikker... Så jeg er  glad for at det er sidste gang jeg skal se og høre på ham...

Jeg håber Anne-Louise vinder og hvis ikke hun gør så skal det være Sarah... Er dete Babou så dropper jeg x-factor igen... For så står verdden sq ikke mere... Kan slet ikke se hvor hans x-factor er henne... Der er så mange af ham, og der er heller ingen fremtid i ham da hans stemme gå i overgang...

Du er godt nok utrolig bitter og skeptisk  Oder was? Det har været tydeligt længe, at Sarah har haft en HELT ufattelig fanskare ift. fx Annelouise, og det var da afgjort derfor hun vandt! Annelouise har en bedre stemme end Sarah, men har SLET ikke den samme karisma, udstråling og gennemslagskraft på scenen. Altså x-factor. Tvivler på der er brugt beskidte tricks! Ærlig talt har Sarah bare haft flere fans, og derfor vandt hun

Se eksempelvis blot deres fansider på face. Annelouise har ca. 1400 fans. Sæt et nul mere på, og du har Sarahs antal. over 14.000!

Anmeld

26. marts 2011

Wimmie

Jeg forstår ikke helt hvad du mener når du siger (ang. Babou) at der er mange af ham og at der ingen fremtid er i ham fordi hans stemme går i overgang...

For det første er han 16, så måske har hans stemme allerede været i overgang. For det andet går dét jo over igen (overgangen er jo kun en overgang...) - og måske bliver han endnu bedre med alderen...

Anyway, jeg har ikke set x-factor før i aften (udover klip på Youtube), og jeg synes da at Babou har en bedre stemme end Sarah... jeg synes Anne-Louise var den bedste af de 3, men generelt var niveauet ret lavt.

Aner ikke noget om hvorvidt der var publicity stunts involdveret eller ej, men jeg tror ikke det har haft en afgørende indflydelse på stemmerne - tror ikke at folk der synes at AL er bedst ville stemme på én af de andre pga. medlidenhed.

Synes måske du overreagerer lidt meget på et TV-show

Anmeld

26. marts 2011

Heidisbebs

Secrets skriver:

Du er godt nok utrolig bitter og skeptisk  Oder was? Det har været tydeligt længe, at Sarah har haft en HELT ufattelig fanskare ift. fx Annelouise, og det var da afgjort derfor hun vandt! Annelouise har en bedre stemme end Sarah, men har SLET ikke den samme karisma, udstråling og gennemslagskraft på scenen. Altså x-factor. Tvivler på der er brugt beskidte tricks! Ærlig talt har Sarah bare haft flere fans, og derfor vandt hun

Se eksempelvis blot deres fansider på face. Annelouise har ca. 1400 fans. Sæt et nul mere på, og du har Sarahs antal. over 14.000!

Anmeld

26. marts 2011

sarahb

lauras*mor* skriver:

Hey piger..

Og man kan da se at annelouise har nada x factor what so ever, hun kan ikke bevæge sig på en scene og ser mega ukomfortabel ud når hun lige skal svinge lidt med armene som da hun sang med Falula.
Helt klart en super stemme, men så er der da heller ikke mere der.
Babou og Sarah taler da til et helt større publikum, og har da så meget x factor, og entertainer på en så vild måde for nogle der kun er 15 og 16.

Anmeld

26. marts 2011

Lillefe

Secrets skriver:

Anmeld

26. marts 2011

eElak

Nu skriver TS sådan set kun om vi tror der er brugt PR stunts for at cutfathers deltagere står bedre eller ej... 

Det er i hvert fald hovedessensen i hendes indlæg som jeg forstår det, og ikke så meget andet, som bare lige er noget brok som skal ud... 

Så for at forholde mig til det som tråden handler om!! 

Jeg har ikke fulgt Xfactor foruden overskrifter på aviserne (dem har der satme også været mange af), og så blev jeg tvangsindlagt til finalen i går. 

Jeg kunne godt forestille mig at cutfather ville udnytte mediernes ekstreme fokus på xfactor, til at lade nogle historier glide ud, som egentlig ikke kommer os ved... for hvad rager det mig at Babou har haft "bræksyge" og at Sarah har været skadet.... 

Men med det sagt - Blachmann ville da ikke være en skid bedre.. Forskellen er at hans deltager er voksen, og har derved mere påvirkning til de beslutninger som bliver taget.... Teenagerne har sikkert ikke engang tænkt over det.. 

Jeg må indrømme at jeg synes det var den rette der vandt - for selvom annelouise har mere sangtalent, så er det IKKE kun sangtalentet det kommer an på i sådanne shows.... og så synes jeg bare at Sarah er en sej 15 årig tøs, som ved hendes deltagen i xfactor har vist mange børn/unge at man godt være sig selv, selvom man ikke er som alle andre, og stadig opnå succes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.