X-factor :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Frejsmor

Jeg synes Annelouise gjorde det rigtig godt, men jeg synes nu faktisk også at Sarah gjorde det rigtig godt på hendes helt egen måde..

Det sjovt at sådan én sang, kan blive så forskellig når den synges af to forskellige artister...

Bliver spændende at se hvem der vinder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

L.J.L

Der er godt nok nogle der har været inspireret af Rasmus seebach med den der sang...

Anmeld

25. marts 2011

Vial

DLM skriver:

ja den der version er meget bedre troede lige at hun havde tabt det hele, da det er gået bedre for Anne Louise det meste af aftenen. Men det der gjorde hun sgu godt.

Måtte lige sende sms til ANL igen igen. Det er altså hende, der skal vinde, synes jeg..

Vinder Sara, så vil jeg ærge mig over, at jeg ikke gik i seng i stedet for.. haha. Er så træt og har sikkert snart friske babyer.. suk..

Anmeld

25. marts 2011

DLM

KaMa skriver:

Måtte lige sende sms til ANL igen igen. Det er altså hende, der skal vinde, synes jeg..

Vinder Sara, så vil jeg ærge mig over, at jeg ikke gik i seng i stedet for.. haha. Er så træt og har sikkert snart friske babyer.. suk..

hehe jeg sidder også her og gerne vil i seng, for jeg ved Magnus vågner her kl 23 og skal lige puttes igen og så vågner helt kl 6 så skynd jer nu for pokker med en afgørelse.

men tror du må ærge dig for Sarah vinder helt sikkert 

Anmeld

25. marts 2011

slettet_7530

Uhh nu kommer Robbie igen

Anmeld

25. marts 2011

Melbek

Albertesmor skriver:

mums

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Albertesmor skriver:

nam nam nam

Anmeld

25. marts 2011

L.J.L

Albertesmor skriver:

Mummelumme! Han er bare så meget drengerøv på den fede måde! :p

Anmeld

25. marts 2011

Mamalou

DLM skriver:

Ej jeg er bare slet ikke misundelig på at de står der sammen med Take That that band

tror det bliver rigtig underholdende i aften, gad så godt være der i aften, men må nøjes med mit tv i det mørke nordjylland

Da showet startede tænkte jeg: Sarah har squ vundet - hun står arm i arm med ROBBIE!!! 

Så kan det da næsten ikke blive større....

Mine graviditetshormoner kan ikke holde ud at se X-Factor, flæber helt vildt... Er ret overrasket, for går ikke yderlig op i det program 

Anmeld

25. marts 2011

betiinsen

synes klart sarah er bedst og har mest x factor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.