Angående s.e.x ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger.

jeg har et lille problem, som irritere mig rigtig meget.
min kæreste og jeg forsøger at blive gravide og har i dag en meget positiv ÆL-test og vi har hyggede lidt idag.
MEN! er det normalt at det gør så røvhamrende ondt når vi har sex?
- jeg kan ikke helt forklare hvor smerterne sidder, men kan sige så meget, at hele mit underliv bliver smadret hvergang vi har sex (mens jeg har ægløsning) - normalt når vi har sex uden for ægløsning er der ingen problemer overhovedet.. - og det er også først nu jeg rigtig lægger mærke til hvor ondt det egentlig gør.
- og han er forsigtig fordi jeg ber ham om det op til flere gange, til sidst må vi helt stoppe fordi det gør så ondt...

Lægerne kan ikke svare mig på hvorfor jeg har så ondt, men det ku godt være der var nogen af jer piger herinde som har prøvet noget lignende og evt har svar på hvad det kan være?
for vi vil virkelig gerne være gravide, men det med smerterne stopper os i at forsøge, så håber der er nogen som kan hjælpe mig eller råde mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

SHERO

Ved ikke om det er rigtig.. Men jeg har personligt for det meste knald hammerende ondt i underlivet når jeg har ægløsning, så tror ikke sex ville hjælpe på de smerter...

Har du kun ondt efter sex, eller har du altid ondt ved ægløsning? kunne jo være det ikke var sexen i sig selv der var årsagen...

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om det er rigtig.. Men jeg har personligt for det meste knald hammerende ondt i underlivet når jeg har ægløsning, så tror ikke sex ville hjælpe på de smerter...

Har du kun ondt efter sex, eller har du altid ondt ved ægløsning? kunne jo være det ikke var sexen i sig selv der var årsagen...

jeg plejer normalt aldrig at have smerter ved ægløsning overhovedet, det er først når vi begynder at have sex at det gør ondt, og efterfølgende også. kan ik engang hoste uden at det gør ondt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.