Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej smukke.Tænker sådan på jer?Hvordan ha Maria det?Tror der er flere herinde der tænker på jer?Kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du sød!
Det går helt fint. Hun var faktisk i vuggestue i dag fordi hun kedede sig sådan i går, og lavede en masse ballade Hun har spist godt lige siden hun kom fra opvågningen I vuggestuen i dag, havde hun spist spaghetti og kødsovs i STORE mængder
Vi kan slet ikke mærke på hende at hun har været i narkose, ingen smertestillende eller noget..Store pige
Mange af sygeplejerskerne kender hende jo fra nyfødt, så de er ellevilde når vi kommer engang imellem..Mange børn kan de jo ikke følge. De har kaldt hende skrubbe lige fra dag 1 og det gjorde de også denne gang. Det bliver jeg altså rørt af, snøft
Tak fordi du spurgte smukke
Laulund87 skriver: Hvor er du sød! Det går helt fint. Hun var faktisk i vuggestue i dag fordi hun kedede sig sådan i går, og lavede en masse ballade Hun har spist godt lige siden hun kom fra opvågningen I vuggestuen i dag, havde hun spist spaghetti og kødsovs i STORE mængder Vi kan slet ikke mærke på hende at hun har været i narkose, ingen smertestillende eller noget..Store pige Mange af sygeplejerskerne kender hende jo fra nyfødt, så de er ellevilde når vi kommer engang imellem..Mange børn kan de jo ikke følge. De har kaldt hende skrubbe lige fra dag 1 og det gjorde de også denne gang. Det bliver jeg altså rørt af, snøft Tak fordi du spurgte smukke
Ej hvor dejligt
Hun har jo arvet jeres stærke sider
Vingummien skriver: Ej hvor dejligt Hun har jo arvet jeres stærke sider
Tak
årh hvor er det dejligt smukkeHun er sgu en sej lille pigeKan godt forstå at du bliver rørtDet er der jo slet ikke noget at sige til.Syntes det er vildt hun bare har det perfekt efter sådan en omgang
Kruse90 skriver: årh hvor er det dejligt smukkeHun er sgu en sej lille pigeKan godt forstå at du bliver rørtDet er der jo slet ikke noget at sige til.Syntes det er vildt hun bare har det perfekt efter sådan en omgang
Det er SÅ dejligt, og vi er også imponeret af hende
Da jeg var i narkose lå jeg syg tre dage
Da hun vågnede, kørte vi op og ned af gangene på afdelingen, i en lille plastik bil..Fnis
Hvor er hun bare sej den lille fis..
Dejligt det gik godt, hun er jo bare en fighter
Laulund87 skriver: Det er SÅ dejligt, og vi er også imponeret af hende Da jeg var i narkose lå jeg syg tre dage Da hun vågnede, kørte vi op og ned af gangene på afdelingen, i en lille plastik bil..Fnis
Hun er så sej den lille musJEG VIL SNART SE DIG ALTSÅ!!!
Kruse90 skriver: Hun er så sej den lille musJEG VIL SNART SE DIG ALTSÅ!!!
Tak søde
Jamen , I LIGE MÅDE DA Vi må altså finde en dag snart, basta
lisesp83 skriver: Hvor er hun bare sej den lille fis.. Dejligt det gik godt, hun er jo bare en fighter
Tak søde..Ja det kan man vist godt kalde hende efterhånden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128