højstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.188 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

A.

skal snart ud og købe en...tror nok at det bliver en tripp trapp...er det den bedste? eller kender i andre som er lige så go´ og måske ikke koster lige 2000kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

lonemus

Vi har kun Tripp Trapp...kender desværre ikke de andre!!

Man ja, de er rigtig dyre....vi fik dog begge stole i dåbsgave, så slap vi selv for at punge ud 60.png

Lone

Anmeld

17. oktober 2008

A.

lonemus skriver:

Vi har kun Tripp Trapp...kender desværre ikke de andre!!

Man ja, de er rigtig dyre....vi fik dog begge stole i dåbsgave, så slap vi selv for at punge ud 60.png

Lone

håber at vi får gavekort til babysam når den lille skal døbes da jeg er forelsket i den turkis tripp trapp

Anmeld

17. oktober 2008

Skovurt

Vi har også tripp trapp herhjemme

Vi har også en af dem fra IKEA til små 100 kr - og den er også god. Vi bruger den som "tag med stol" når vi skal i byen hvor vi ved at de ikke har en højstol - fordi den er nem at skille ad. Og så bruger vi den herhjemme om eftermiddagen nogle gange - fordi vi har købt "bordet" dettil, så kan han sidde med lidt mad eller legetøj mens jeg forbereder mad i køkkenet 45.png

Jeg er helt sikker på at der findes højstole som koster mindre end tripp trapp som er mindst ligeså gode - men desværre kan jeg ikke hjælpe dig med hvilke.

Den eneste jeg sådan lige umiddelbart kender er den der hedder hokus pokus, fra brio. Den havde min bror til hans søn for efterhånden maaaange år siden, og den var også god. Den kan ligges ned, og så er det en "vippe" med et lille rat på den ene side, og hvis den vendes om er den en lav stol med bord.
Den koster omkring 800 kr.

Anette

Anmeld

17. oktober 2008

Fam. Madsen

vi har en hokus pokus og den er vi rigtig glad for....45.png

Anmeld

17. oktober 2008

A.

Chrautwald skriver:

Vi har også tripp trapp herhjemme

Vi har også en af dem fra IKEA til små 100 kr - og den er også god. Vi bruger den som "tag med stol" når vi skal i byen hvor vi ved at de ikke har en højstol - fordi den er nem at skille ad. Og så bruger vi den herhjemme om eftermiddagen nogle gange - fordi vi har købt "bordet" dettil, så kan han sidde med lidt mad eller legetøj mens jeg forbereder mad i køkkenet 45.png

Jeg er helt sikker på at der findes højstole som koster mindre end tripp trapp som er mindst ligeså gode - men desværre kan jeg ikke hjælpe dig med hvilke.

Den eneste jeg sådan lige umiddelbart kender er den der hedder hokus pokus, fra brio. Den havde min bror til hans søn for efterhånden maaaange år siden, og den var også god. Den kan ligges ned, og så er det en "vippe" med et lille rat på den ene side, og hvis den vendes om er den en lav stol med bord.
Den koster omkring 800 kr.

Anette

alt bare ikke hokus pokus men jeg holder mig vist til tripp trapp

Anmeld

17. oktober 2008

A.

Familien Madsen skriver:

vi har en hokus pokus og den er vi rigtig glad for....45.png

den kan jeg slet ikke li

Anmeld

17. oktober 2008

Skovurt

Ok.

Der er også kommet den fra Leander form - den synes jeg er LÆKKER... og er bare så ked af at vi ikke købte den istedet for vores tripp trapp - men havde faktisk ikke rigtig set den, da vi kiggede efter stol - tror måske den kom på markedet mens jeg var gravid, og derfor var så ny da vi var ude, at vi ikke så den :s

Anette

Anmeld

17. oktober 2008

A.

Chrautwald skriver:

Ok.

Der er også kommet den fra Leander form - den synes jeg er LÆKKER... og er bare så ked af at vi ikke købte den istedet for vores tripp trapp - men havde faktisk ikke rigtig set den, da vi kiggede efter stol - tror måske den kom på markedet mens jeg var gravid, og derfor var så ny da vi var ude, at vi ikke så den :s

Anette

synes ikke rigtig om leander men har lige læst test af højstole og jeg holder så helt sikkert til tripp trapp

Anmeld

17. oktober 2008

Skovurt

Okay.

Kig dig for på nettet efter tilbud når du skal købe.

Vi købte vores i en tysk netbutik - og fik den leveret lige til døren; og sparede små 500 kr mener jeg det var, på stol, babysæt og hynde. I forhold til at købe den i en butik herhjemme.

Garantien er iøvrigt fuldstændig den samme som hvis den var købt herhjemme - da det går gennem fabrikken og ikke butikken. Og vi fik alle papirer osv på dansk 60.png

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.