Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med det ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wee stort tillykke...
Stort tillykkeOg jeg krydser med
Kæmpe stort tillykke med graviditeten...... Bliver spændende og følge dig!
Eeeej hvor dejligt!!! STORT tillykke!!!!
Håber alt kommer til at gå godt denne gang, så du forhåbentligt kan gå tiden ud med den lille guldklump!!
Knus
Channie(13+5)
fantastisk tillykke
Kæmpe tillykke med den lille spir i maven
Mor-til-Hasse skriver: denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes... Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen
denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx
Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes...
Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk
Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen
Stort tillykke
- & Held og lykke med det hele <333
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128