Nu står jeg frem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

signe.

Honnie's Wife:) skriver:

Det er svært at tie stille med sådan en stor "ting" Jeg ville ikke kunne holde mund i en uge bare

det er udelukkende også kun fordi vi har oplevet de komplikationer tidligere, så vi ville være sikre på der blev holdt øje osv, inden vi sagde noget. ellers havde folk nu nok også fået det at vide med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Darling<3

Mor-til-Hasse skriver:

det er udelukkende også kun fordi vi har oplevet de komplikationer tidligere, så vi ville være sikre på der blev holdt øje osv, inden vi sagde noget. ellers havde folk nu nok også fået det at vide med det samme

Det er også forståeligt nok, super at de vil holde ekstra øje med jer/dig denne gang 

Anmeld

27. marts 2011

signe.

Honnie's Wife:) skriver:

Det er også forståeligt nok, super at de vil holde ekstra øje med jer/dig denne gang 

uha, det sætter vi virkelig også pris på kan du tro

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

Mor-til-Hasse skriver:

denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx

Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes...

Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk

Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu  vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen

Stort tillykke med den kommende familieforøgelseSelvfølgelig klarer I det

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

Mor-til-Hasse skriver:

denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx

Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes...

Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk

Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu  vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen

Kæmpe tillykke til jer to
Lad os nu alle håbe at det hele går som det skal.

Kæmpe søndags knus herfra

Anmeld

27. marts 2011

Senia

Kæmpe stort tillykke med graviditeten

Hvor er det dejligt de kommer til at være så tæt på hinanden for at alt kommer til at gå lige som det skal, denne gang

Anmeld

27. marts 2011

Pernille84

Hvor er det skønt, stort tillykke

Anmeld

27. marts 2011

Rebecca55

Mor-til-Hasse skriver:

Hvor fantastisk...  Stort tillykke til jer alle 3 med den kommende famillieforøgelse.

her fra...

Anmeld

27. marts 2011

signe.

Rebecca55 skriver:

Hvor fantastisk...  Stort tillykke til jer alle 3 med den kommende famillieforøgelse.

her fra...

tusind tak ja 18 mdr mellemrum mellem 2 børn, og du venter 3 på een gang- det må være så fantastisk

Anmeld

27. marts 2011

Maalene

Stort tillykke med den lille guldklump i maven

Kan se, vi har termin samme dag - er 14+2 i dag - så det er da lidt pudsigt

Lad os satse stærkt på, at vi begge 2 får et dejligt september-vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.