Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honnie's Wife:) skriver: Det er svært at tie stille med sådan en stor "ting" Jeg ville ikke kunne holde mund i en uge bare
Det er svært at tie stille med sådan en stor "ting" Jeg ville ikke kunne holde mund i en uge bare
det er udelukkende også kun fordi vi har oplevet de komplikationer tidligere, så vi ville være sikre på der blev holdt øje osv, inden vi sagde noget. ellers havde folk nu nok også fået det at vide med det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor-til-Hasse skriver: det er udelukkende også kun fordi vi har oplevet de komplikationer tidligere, så vi ville være sikre på der blev holdt øje osv, inden vi sagde noget. ellers havde folk nu nok også fået det at vide med det samme
Det er også forståeligt nok, super at de vil holde ekstra øje med jer/dig denne gang
Honnie's Wife:) skriver: Det er også forståeligt nok, super at de vil holde ekstra øje med jer/dig denne gang
uha, det sætter vi virkelig også pris på kan du tro
Mor-til-Hasse skriver: denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes... Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen
denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx
Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes...
Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk
Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen
Stort tillykke med den kommende familieforøgelseSelvfølgelig klarer I det
Kæmpe stort tillykke med graviditeten
Hvor er det dejligt de kommer til at være så tæt på hinanden for at alt kommer til at gå lige som det skal, denne gang
Hvor er det skønt, stort tillykke
Hvor fantastisk... Stort tillykke til jer alle 3 med den kommende famillieforøgelse.
her fra...
Rebecca55 skriver: Hvor fantastisk... Stort tillykke til jer alle 3 med den kommende famillieforøgelse. her fra...
tusind tak ja 18 mdr mellemrum mellem 2 børn, og du venter 3 på een gang- det må være så fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128