virkning af "lykkepiller"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.366 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2011

wamse

Jeg var ved lægen i dag og fik en recept på "lykkepiller", som forhåbentligt kan hjælpe mig på vej i den rigtige retning, mens jeg også er under terapeutisk behandling. Det var en kæmpe overvindelse, at indrømme, hvor svært det er inde i mig, men min psykolog og jeg fik en god lang snak om det, og jeg valgte at søge den hjælp nu. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer:

•  hvilken virkning havde "lykkepiller" på dig?
  • hvilke bivirkninger oplevede du?

Der er mulighed for at svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Anonym

wamse skriver:

Jeg var ved lægen i dag og fik en recept på "lykkepiller", som forhåbentligt kan hjælpe mig på vej i den rigtige retning, mens jeg også er under terapeutisk behandling. Det var en kæmpe overvindelse, at indrømme, hvor svært det er inde i mig, men min psykolog og jeg fik en god lang snak om det, og jeg valgte at søge den hjælp nu. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer:

fik ekstremt meget kvalme, og ondt i hovedet og følte mig "fuld" om morgenen, og blev ekstremt træt, og sulten hele tiden, men det var kun de første 5 uger derefter kan jeg intet mærke

Anmeld

25. marts 2011

wamse

Anonym skriver:

fik ekstremt meget kvalme, og ondt i hovedet og følte mig "fuld" om morgenen, og blev ekstremt træt, og sulten hele tiden, men det var kun de første 5 uger derefter kan jeg intet mærke

Hvornår på dagen tager du din piller/piller? Jeg fik af vide, at det var bedst til spisetid, fordi jeg ville blive træt, og så ville det passe med at min søvn blev bedre.

Anmeld

25. marts 2011

Tina&Laura

wamse skriver:

Jeg har aldrig været på lykkepiller, men min kæreste er det faktisk lige nu.

Så jeg kan da svare for ham 

- de virkede ret hurtigt faktisk. men følte ikke rigtig noget i starten, men pludselig gik det op for ham at han gjorde ting han ikke havde kunnet overskue før.

- havde ingen bivirkninger, heldigvis.

Anmeld

25. marts 2011

Tina&Laura

wamse skriver:

Hvornår på dagen tager du din piller/piller? Jeg fik af vide, at det var bedst til spisetid, fordi jeg ville blive træt, og så ville det passe med at min søvn blev bedre.

+ min kæreste tager dem 20.30

Anmeld

25. marts 2011

Anonym

wamse skriver:

jeg skal tage dem 1 time før jeg går i seng

Anmeld

25. marts 2011

wamse

Tina&Daniel skriver:

Jeg har aldrig været på lykkepiller, men min kæreste er det faktisk lige nu.

Så jeg kan da svare for ham 

- de virkede ret hurtigt faktisk. men følte ikke rigtig noget i starten, men pludselig gik det op for ham at han gjorde ting han ikke havde kunnet overskue før.

- havde ingen bivirkninger, heldigvis.

Det lyder til at det var den helt rigtige løsning for ham så

Håber også effekten bliver den samme her.

Anmeld

25. marts 2011

Tina&Laura

wamse skriver:

Det lyder til at det var den helt rigtige løsning for ham så

Håber også effekten bliver den samme her.

Helt bestemt - ja det håber jeg også for dig.

I hvertfald held og lykke med det. Og godt gået at du er nået så langt. Selverkændelsen er den største og vigtigste fase.

Anmeld

26. marts 2011

Anonym

Jeg er lige begyndt på mine i mandags. Jeg har utrolig meget kvalme, har det mærkeligt i hovedet, og har vågnet op med noget alla et panikanfald, og kastede op.. Men det er allerede ved at blive bedre. Kroppen skal vist bare lige vænne sig til dem..

Jeg tager dem inden sengetid, for så har jeg det mest skidt om natten, hvor jeg forhåbentlig kan sove fra det.

Kan allerede mærke en lille virkning.. Har mere overskud i hverdagen, og har faktisk ikke været i skidt humør de sidste par dage.

Så selvom det er hårdt/svært at indrømme, man har brug for dem, så tror jeg det er den rette løsning for mig - Håber også det er det for dig

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

Nu har jeg snart taget dem i mange år så mærker intet til bivirkninger længere.

Det jeg oplevede var bla. virkelig slem mundtørhed og rysten på hænderne som ind imellem føltes som jeg fik stød i kroppen så jeg gav nogle voldsomme ryk med kroppen.... f.eks. stod jeg engang med en fadøl og fik et af disse ryk og vupti var der øl OVERALT ... det var nu meget sjovt lige den situation, men som regel var det bare mega træls...

Men som sagt mærker jeg intet til det længere.

Da de begyndte at virke fik jeg meget mere energi + jeg kunne komme op af sengen om morgenen. Jeg græd ikke konstant længere og kunne overskue meget mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.