matas barselspakke, hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

mika.F

jeg er for nogle uger siden blevet meldt ind i matas babyklub, men kan ikke finde nogen steder om hvordan jeg får barselspakken og hva den indeholder...

sidder der nogen derude med svaret må i meget gerne lige skrive!

kram, mika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Jakob'sMor

mika.F skriver:

jeg er for nogle uger siden blevet meldt ind i matas babyklub, men kan ikke finde nogen steder om hvordan jeg får barselspakken og hva den indeholder...

kram, mika

Fik du ikke er nr da du tilmeldte dig? Så går du bare ind i en matas og siger nret.

Jeg kan ikke præcis huske hvad det var i, men mener der bare nogle cremer til mor og barn, et blad og en lille sutteflaske

Håber det var svar nok

Anmeld

25. marts 2011

mika.F

jamen jeg har været nede og få mit kort, skulle det så ikke være nok at vise det???

Anmeld

25. marts 2011

Bavianis

Du går bare ned i butikken og får en. Jeg har lige hentet en, og den var sgu lidt fesen. Et blad, 3 bleer og 2-3 bitte små cremer... Jo - der var også en lille sutteflaske, det var vidst det vildeste i pakken...

Så liiidt skuffende, men det er jo gratis

Anmeld

25. marts 2011

Jakob'sMor

mika.F skriver:

jamen jeg har været nede og få mit kort, skulle det så ikke være nok at vise det???

Kort Hvilket kort? Jeg fik en nummer da som jeg bare skulle medbringe.

Anmeld

25. marts 2011

mika.F

Jakob'sMor skriver:

Kort Hvilket kort? Jeg fik en nummer da som jeg bare skulle medbringe.

sådan et clubmatas kort.. blev meldt ind i babyklubben samtidig med club matas...

Anmeld

25. marts 2011

Kofoed.

Bavianis skriver:

Du går bare ned i butikken og får en. Jeg har lige hentet en, og den var sgu lidt fesen. Et blad, 3 bleer og 2-3 bitte små cremer... Jo - der var også en lille sutteflaske, det var vidst det vildeste i pakken...

Så liiidt skuffende, men det er jo gratis

I min fra tidligere i måned var der to blade i , men ja sutte flaske var det der er mest værd i den pakke. Jeg fik og en lille toilet taske med et par creme.

Anmeld

25. marts 2011

Jakob'sMor

mika.F skriver:

sådan et clubmatas kort.. blev meldt ind i babyklubben samtidig med club matas...

Tror ikke du skal vise clubmatas kort, ville de ikke give dig pakken eller?

Anmeld

25. marts 2011

Kofoed.

mika.F skriver:

kram, mika

Bare spørg efter barsel/baby barsel og så spørger din enten efter dit mobilnummer eller dit medlemskort og så henter hun den ude bagved, hvis de da har nogle hjemme.

Anmeld

25. marts 2011

PsychedeliC

Jeg fik en mail hvor der var en kort jeg skulle printe ud og det kort stod der etr nummer men jeg gad ikke printe det ud så jeg skriv bare nummeret ned og gik ned til min lokale Matas og fik en pakke uden problemer. Hvis det slet ikke er til at finde ud af så kan du jo skrive til deres kundeservice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.