Gnisten der bliver til et stort brændende bål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

twinboys

B&J skriver:

Ej hvor dejligt stort tillykke med manden

Tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Bavianis

Ej hvor fedt - stort tillykke til ham. OG til dig at du har en mand som kan komme hjem i uniform, og være sådan helt sodet og svedig på den sexede måde og tænde et kæmpe bål i dig!

Grrr!!!

Vores drømmenænd længe leve!

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Ej hvor fedt - stort tillykke til ham. OG til dig at du har en mand som kan komme hjem i uniform, og være sådan helt sodet og svedig på den sexede måde og tænde et kæmpe bål i dig!

Grrr!!!

Jeg siger dig, de kan lugte noget så frygteligt!! Manden har sit tøj+ støvler i kælderen, ikke om jeg vil have det ind!!

Tillykke. Det må jeg fortælle manden Han er en af de mange unge mænd der har været igennem beredskabsstyrrelsen i Haderslev, og jeg er ret sikker på han ved hvem din mand er

Anmeld

25. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg siger dig, de kan lugte noget så frygteligt!! Manden har sit tøj+ støvler i kælderen, ikke om jeg vil have det ind!!

Tillykke. Det må jeg fortælle manden Han er en af de mange unge mænd der har været igennem beredskabsstyrrelsen i Haderslev, og jeg er ret sikker på han ved hvem din mand er

Gregres er ikke brandmand! Jeg er bare RET god til at fantasere om brandmænd

Han har dog været i Beredskabsstyrelsen ifm værnepligten, men det var i Herning.

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Gregres er ikke brandmand! Jeg er bare RET god til at fantasere om brandmænd

Han har dog været i Beredskabsstyrelsen ifm værnepligten, men det var i Herning.

Tillykket var også også til Twinboys

Bjørnen var også igennem beredskabet, og han snakker stadig om det næsten dagligt. Måske derfor jeg ikke fantaserer så meget om det  Jeg fantaserer mere om at han gider massere mine væskefyldte elefantben, men det sker nok ikke

Anmeld

25. marts 2011

Kruse90

twinboys skriver:

Gemalen var til samtale igår og nu er han blevet den nye Brandstationsleder på Falck...

Er så stolt af ham...

Min egen dejlige brandmand som tænder den lille gnist i mig som gør mig til et stort brændende bål...

Majbritt

Stort tillykke med det søøde
Det er sgu flot klaret

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

Bavianis skriver:

Grrr!!!

Hi hi... nam nam

Anmeld

26. marts 2011

<3

Tillykke søde Majbrit!!! Hvor fint! Hils ham den røde og sig tillykke

Anmeld

26. marts 2011

Anne G

Hvor er det fedt.. STORT TILLYKKE med det

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

kitty skriver:

Jeps han ved godt hvem min mand er... Holzmann ja det er ham der er leder på videncenteret og monderingsdepotet... og den stilling har han stadig det andet job er som deltids...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.