Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Studerende_TEKO skriver: Hej alle sammen! Jeg er en studerende fra TEKO, og jeg er i gang med at lave en opgave omkring pusletaske mærket byStroom. Jeg kunne godt tænke mig at få nogle input omkring, hvad I tænker når jeg siger "Pusletasker fra byStroom". I skal bare skrive det første I kommer i tanke om, der er ikke nogle svar der er forkerte. På forhånd tak for hjælpen!! Med venlig hilsen Lisbeth
Hej alle sammen!
Jeg er en studerende fra TEKO, og jeg er i gang med at lave en opgave omkring pusletaske mærket byStroom.
Jeg kunne godt tænke mig at få nogle input omkring, hvad I tænker når jeg siger "Pusletasker fra byStroom". I skal bare skrive det første I kommer i tanke om, der er ikke nogle svar der er forkerte.
På forhånd tak for hjælpen!!
Med venlig hilsen
Lisbeth
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super lækre tasker - Måtte simpelthen eje sådan en da jeg skulle ud og vælge pusletaske
Tanja1234 skriver: De er super flotte, men koster mere end jeg vil ofre på en taske..
De er super flotte, men koster mere end jeg vil ofre på en taske..
første tanke hva. HVA?
googlede dem og syntes desværre de er grimme, alt for "damet" til mig(;
Latterligt dyre tasker, hvor funktionaliteten slet ikke retfærdiggører prisen.
Vidste ik hva det var før jeg googlede dem ... De er sku da egentlig ret fede Ku være man skulle anskaffe sig sådan en
Tusind tak for de svar jeg har fået indtil videre
Bliv bare ved med komme indlæg, det hjælper alt sammen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128