Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:eller næsten tyveri at tage fuld pris i bio for små børn under 3 år??...synes i hvert fald det er mange penge jeg skal give for at komme afsted med alle tre og Konrad sidder jo som regel på skødet af sin moar...Knus Eva..
Beck skriver:Eva skriver:eller næsten tyveri at tage fuld pris i bio for små børn under 3 år??...synes i hvert fald det er mange penge jeg skal give for at komme afsted med alle tre og Konrad sidder jo som regel på skødet af sin moar...Knus Eva..Ej hvor stygt hvilken bio er det? For mener næsten 100 % at i Palads, at der er der børne pris for dem under 11 eller deromkringknus
twinboys skriver:Hold da fast ja det er mange penge... Burde da være børnebilletter...God tur i bioMajbritt
Eva skriver:twinboys skriver:Hold da fast ja det er mange penge... Burde da være børnebilletter...God tur i bioMajbrittJa, ikke...sidst var Rasmus med, så var vi to om prisen, men det er sgu en udskrivning der vil noget,,,Og tak søde...
Smiler
God fest...Håber ikke at du skal ligge i bræk imorgenØnsker dig en dejlig weekend...Majbritt
twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:Hold da fast ja det er mange penge... Burde da være børnebilletter...God tur i bioMajbrittJa, ikke...sidst var Rasmus med, så var vi to om prisen, men det er sgu en udskrivning der vil noget,,,Og tak søde... Smiler God fest...Håber ikke at du skal ligge i bræk imorgenØnsker dig en dejlig weekend...Majbritt
Eva skriver:twinboys skriver:Eva skriver:twinboys skriver:Hold da fast ja det er mange penge... Burde da være børnebilletter...God tur i bioMajbrittJa, ikke...sidst var Rasmus med, så var vi to om prisen, men det er sgu en udskrivning der vil noget,,,Og tak søde... Smiler God fest...Håber ikke at du skal ligge i bræk imorgenØnsker dig en dejlig weekend...MajbrittNej, det håber jeg da sandelig heller ikke...og tak.. synd du ikke kunne komme med....håber snart vi finder en dag.Stort kram...
Ja lad os snart finde en dag
Det ser jeg frem til
Majbritt
Eva skriver:Beck skriver:Eva skriver:eller næsten tyveri at tage fuld pris i bio for små børn under 3 år??...synes i hvert fald det er mange penge jeg skal give for at komme afsted med alle tre og Konrad sidder jo som regel på skødet af sin moar...Knus Eva..Ej hvor stygt hvilken bio er det? For mener næsten 100 % at i Palads, at der er der børne pris for dem under 11 eller deromkringknusDet er hernede på Falster...skal give næsten 350kr for mig og drengene...
Beck skriver:Eva skriver:Beck skriver:Eva skriver:eller næsten tyveri at tage fuld pris i bio for små børn under 3 år??...synes i hvert fald det er mange penge jeg skal give for at komme afsted med alle tre og Konrad sidder jo som regel på skødet af sin moar...Knus Eva..Ej hvor stygt hvilken bio er det? For mener næsten 100 % at i Palads, at der er der børne pris for dem under 11 eller deromkringknusDet er hernede på Falster...skal give næsten 350kr for mig og drengene...Det jo stjerne stygt at tage så meget hm, men ønsker jer en god aften og weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128