friplads til vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

er lige blevet tilbudt en vuggestue plads til mit barn, men jed ved ikke om jeg har råd...

jeg får fuld friplads til dagpleje nu, gør jeg også det til vuggestue eller skal man betale noget???

jeg er enlig mor på su.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

DLM

hvis du får til dagpleje er jeg sikker på du også får til vuggestue

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

hvis du får til dagpleje er jeg sikker på du også får til vuggestue

ja men kan bare huske at min mor i sin tid betalte lidt for vuggestue, og hun var også enlig.

vuggestue er jo også lidt dyrere end dagpleje

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

ja men kan bare huske at min mor i sin tid betalte lidt for vuggestue, og hun var også enlig.

vuggestue er jo også lidt dyrere end dagpleje

det er rigtigt. du kan evt gå ind og regne din egenbetaling ud på pladsanvisningens hjemmeside

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

det er rigtigt. du kan evt gå ind og regne din egenbetaling ud på pladsanvisningens hjemmeside

okay tak det prøver jeg. og man kan godt regne med det den siger så?

Anmeld

25. marts 2011

Mi

Hvad du får i tilskud til pasning afhænger af din indkomst. Hvis du får fuldstændig friplads nu, så vil du også få det til vuggestue. Hvis du selv betaler lidt af dagplejepasningen, så vil det sikkert stige lidt, fordi vs typisk er dyrere.

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Hvad du får i tilskud til pasning afhænger af din indkomst. Hvis du får fuldstændig friplads nu, så vil du også få det til vuggestue. Hvis du selv betaler lidt af dagplejepasningen, så vil det sikkert stige lidt, fordi vs typisk er dyrere.

jeg får fuld friplads til dagpleje nu

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

okay tak det prøver jeg. og man kan godt regne med det den siger så?

ja det er jeg ret sikker på

Anmeld

25. marts 2011

Mi

Anonym skriver:

jeg får fuld friplads til dagpleje nu

Så vil du også få fuld friplads til vs. Det afhænger ikke af hvad pasningen koster men hvad din indtægt er. Hvis du får dækket 100%, så er det ligegyldig om du har udgifter til pasning på 1500kr eller 4500kr fx, du vil ikke selv skulle betale noget

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Så vil du også få fuld friplads til vs. Det afhænger ikke af hvad pasningen koster men hvad din indtægt er. Hvis du får dækket 100%, så er det ligegyldig om du har udgifter til pasning på 1500kr eller 4500kr fx, du vil ikke selv skulle betale noget

www.stjerneleg.dk

okay tusind tak for svar og rigtig god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.