Jakke fra H&M. str. 38

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. april 2011

Vidunderligeunger

BinaMor skriver:

hehe men hvis du har tøj til pige du ikke bruger bytter jeg gerne. så er det ikke penge op af lommen. men det bestemmer du

altså tøk til dig eller baby-pige? for har begge dele hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

BinaMor

BlyViol skriver:

altså tøk til dig eller baby-pige? for har begge dele hehe..

Altså hvis du har babypige tøj så er det, det der er mest nødvendig. i str. 80 mangler nemlig alt dertil og du behøver ikke tage 1000 billeder hvis du pt ikke har det til salg. du kunne evt lave en lille pakke der svare til min jakke værdi og så bytter vi lige over

meeen ellers kunne jeg nok godt finde en ting af dem du linker til

Anmeld

4. april 2011

Vidunderligeunger

BinaMor skriver:

Altså hvis du har babypige tøj så er det, det der er mest nødvendig. i str. 80 mangler nemlig alt dertil og du behøver ikke tage 1000 billeder hvis du pt ikke har det til salg. du kunne evt lave en lille pakke der svare til min jakke værdi og så bytter vi lige over

meeen ellers kunne jeg nok godt finde en ting af dem du linker til

uha str. 80 er lige den størrelse vores egen datter bruger så det bliver svært, at tage noget fra hende nu :/ men hvad siger du til linket?

Anmeld

4. april 2011

BinaMor

-MAJ- skriver:

uha str. 80 er lige den størrelse vores egen datter bruger så det bliver svært, at tage noget fra hende nu :/ men hvad siger du til linket?

hvad med tamraris (staves?) pumpsandalerne?

Anmeld

4. april 2011

Vidunderligeunger

BinaMor skriver:

hvad med tamraris (staves?) pumpsandalerne?

i byt? det kan vi sagtens sige. du kan også godt få mere?

Anmeld

4. april 2011

BinaMor

MAJ*MOR skriver:

i byt? det kan vi sagtens sige. du kan også godt få mere?

nej det er okay.

jeg sender lige min adresse over pm, hvis du gør det også vil jeg prøve allerede at sende idag. det skal lige siges jeg aldrig har vasket den. for har ikke vidste hvordan og jeg er mester i at ødelægge tøj. men den er næsten heller ikke brugt. dog har den jo hængt et par måneder.

Anmeld

4. april 2011

Vidunderligeunger

BinaMor skriver:

nej det er okay.

jeg sender lige min adresse over pm, hvis du gør det også vil jeg prøve allerede at sende idag. det skal lige siges jeg aldrig har vasket den. for har ikke vidste hvordan og jeg er mester i at ødelægge tøj. men den er næsten heller ikke brugt. dog har den jo hængt et par måneder.

jamen det er helt super ihh skønt at bytte hehe..

jeg sender pb med det vuns!

Anmeld

4. april 2011

BinaMor

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.