Skriver som anonym fordi jeg ikke vil have personlig skæld ud over at have gjort noget, som måske ikke var så optimalt under graviditeten. Jeg kan nogen gange have en tendens til at blive meget optaget af det jeg laver, og så også blive lidt OCD-agtig, så der går længe inden jeg spiser. Det har jeg smidt fra mig siden jeg blev gravid af hensyn til barnet. Men i dag faldt jeg i gammel vane! Stod op kl. 9, og fik lidt småkager om formiddagen, fordi jeg ikke havde lyst til mad. Så kom jeg til at surfe på nettet et par timer, så skulle jeg tage noter til noget på studiet og tænkte, at jeg ikke ville spise før jeg var færdig. Men vidste også at jeg først skulle rydde op i lejligheden, vaske op, støvsuge og lige tørre af. Og her kommer OCD'en lidt ind! Altså har ikke rent faktisk OCD, men det er lidt OCD-agtigt. Måtte ikke spise før jeg var færdig med ALT, så jeg kunne få det ud af verden..
Da jeg var ved at vaske op, begyndte jeg at få det lidt underligt, og da jeg havde tørret det allersidste af, begyndte jeg at blive virkelig svimmel. Konkluderede jeg måtte gemme resten af det huslige og spise noget nu, men var nærmest lige ved at dejse om, imens jeg smurte maden. Blev nødt til at tage det med ind i stuen og sidde ned imens jeg smurte, og proppede den første rugbrød i mig, og det var først her for 10 min siden. Var dybt svimmel, mine arme summede og mine hænder rystede, og var virkelig dårlig. Har aldrig oplevet noget lignende de andre gange jeg ikke lige har fået spist, men der var jeg jo heller ikke gravid.
Hvad skete der i min krop der gav den kropslige reaktion? Det var VIRKELIG ubehageligt
I skal ikke skælde mig ud! Nu har jeg lært at man ikke bare kan lade være at spise, når man er gravid, og det er første og sidste gang det sker. Men hvad fanden skete der lige? Mine hænder ryster stadig lidt, har planer om at spise noget mere..
Anmeld