Nogen herinde der tager seruquel, 25mg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Aves.

malenecl skriver:

Nej, det er skam rigtigt. 800 mg.. Det lyder fuldstændig sindssygt, det ved jeg. Men hvergang medicinen ikke rigtig har virket som den skulle, har lægen desværre bare sat ham højere og højere op.

Ej, for pokker da...det lyder virkelig voldsomt...puha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

otlitrom

Eva. skriver:

800mg....?? er du da så sindsyg, det er da vildt stærke...er det ikke bare 80mg...eller?

En normal vedligeholdelsesdosis liller på 300-750mg, så jo det er meget, men det er ikke vanvittigt. Som du selv skriver gives det for forskellige sindslidelser, og deraf varierer styrken jo også...

Anmeld

25. marts 2011

malenecl

Eva. skriver:

Ej, for pokker da...det lyder virkelig voldsomt...puha..

Han har så forsøgt i meget meget langtid at overtale lægen til at få noget andet medicin, da det ikke hjælper, men bare gør det værre. Det var også derfor jeg skiftede medicin, - fordi det gjorde det værre og jeg tog voldsomt på af det. Men ved nogen virker det godt og andre gør det ikke.

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

malenecl skriver:

Han har så forsøgt i meget meget langtid at overtale lægen til at få noget andet medicin, da det ikke hjælper, men bare gør det værre. Det var også derfor jeg skiftede medicin, - fordi det gjorde det værre og jeg tog voldsomt på af det. Men ved nogen virker det godt og andre gør det ikke.

Synes han skal skifte læge eller få en psykiater, hvis det da ikke er en sådan han konsulterer...for det der lyder dælme da helt sort..

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

kitty skriver:

En normal vedligeholdelsesdosis liller på 300-750mg, så jo det er meget, men det er ikke vanvittigt. Som du selv skriver gives det for forskellige sindslidelser, og deraf varierer styrken jo også...

Åhh..ok...så blev jeg klogere...

Jeg er ikke rigtig inde i sådan noget..og heldigvis da, må ikke være så rart at være afhængig af at tage medicin, men godt det findes...

Anmeld

25. marts 2011

malenecl

Eva. skriver:

Synes han skal skifte læge eller få en psykiater, hvis det da ikke er en sådan han konsulterer...for det der lyder dælme da helt sort..

Han er så lige kommet ind i psykiatrien og der skal der så heldigvis snakkes om noget nyt medicin. Så vi krydser for at han kan skifte!

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

malenecl skriver:

Han er så lige kommet ind i psykiatrien og der skal der så heldigvis snakkes om noget nyt medicin. Så vi krydser for at han kan skifte!

Ok...åh, det lyder godt...for det der med de praktiserende læger og psyken, det tror jeg ikke altid de har så meget styr på..

Anmeld

25. marts 2011

malenecl

Eva. skriver:

Ok...åh, det lyder godt...for det der med de praktiserende læger og psyken, det tror jeg ikke altid de har så meget styr på..

Tror jeg bestemt heller ikke!

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

malenecl skriver:

Tror jeg bestemt heller ikke!

Håber der kommer styr på det hele... god weekend...

Anmeld

25. marts 2011

malenecl

Eva. skriver:

Håber der kommer styr på det hele... god weekend...

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.