Vil da lige reklamere for denne fantastiske side!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Barbamama

Jeg så en reklame for noget der hed Casara.dk herinde på baby.dk og ville lige tjekke det ud. Der er mange lækre ting på siden, men jeg endte med at beherske mig og bestilte hagesmække til min datter. De kom dagen efter med et sødt lille håndskrevet postkort hvor der stod at de var glade for at jeg havde handlet hos dem og at de håbede at hagesmækkene bragte glæde i Årslev (hvor jeg bor). Sammen med det havde de vedlagt postkort fra nogle andre netbutikker henvendt til børn og på dem stod der at fordi jeg havde handlet ved Casara.dk kunne jeg få 10% hos dem. Synes da det er vildt god reklame og så fedt at de gider skrive et lille kort sammen med de varer man har købt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

oo

michella80 skriver:

Jeg så en reklame for noget der hed Casara.dk herinde på baby.dk og ville lige tjekke det ud. Der er mange lækre ting på siden, men jeg endte med at beherske mig og bestilte hagesmække til min datter. De kom dagen efter med et sødt lille håndskrevet postkort hvor der stod at de var glade for at jeg havde handlet hos dem og at de håbede at hagesmækkene bragte glæde i Årslev (hvor jeg bor). Sammen med det havde de vedlagt postkort fra nogle andre netbutikker henvendt til børn og på dem stod der at fordi jeg havde handlet ved Casara.dk kunne jeg få 10% hos dem. Synes da det er vildt god reklame og så fedt at de gider skrive et lille kort sammen med de varer man har købt!!!!

jaaaaaa! dem har jeg også købt hos og blev også helt glad over kortet

Anmeld

25. marts 2011

Barbamama

Tjuhl skriver:

jaaaaaa! dem har jeg også købt hos og blev også helt glad over kortet

Ja det er bare helt vildt sødt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.