Børnepenge igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2008

Kloster

Eva skriver:

Kloster skriver:

Eva skriver:

Kloster skriver:

Eva skriver:

Kloster skriver:

Eva skriver:

Kloster skriver:

Nope..
De 2 stores børnepenge er med i budgettet, så dem mærker vi ikke.
Og Mads' penge bliver brugt til det, der er nødvendigt for os i familien. Denne gang ryger de til træ til brændeovnen.
Og dem i januar er også altid stemplet... De skal dække overtrækket fra dec måned...
Så vi har aldrig de luksusproblemer, som for mange penge kan give...KÆMPE GRINER

Kloster

Det er fordi I køber på afbetaling....
Men jeg må indrømme, lige netop det problem at bruge penge, det kan jeg så godt lide...

Hænger nok sammen
Men ingen af os mangler noget. Og når vi mangler, så køber vi.
Vi sparer på nogle områder og bruger alle de penge vi har på noget andet.
Ingen af os er ens. Vi gør alle, hvad vi bedst kan og synes er mest rigtigt for netop vores familie.
Vi har alle vores fordele og ulemper. Og jeg misunder ikke nogen

Kloster

Du skal skam ikke forsvare dine valg og prioteringer...at de ligger milevidt fra mig og mine prioteringer er jo bare som det er...jeg håber at kunne lære mine børn noget af den måde jeg vælger at gøre det på, netop fordi jeg mener det er den bedste måde.

Hvordan går det forresten med drengene, vægten og sund kost??

Knus og dejlig weekend til jer...

Hej Eva.
Ja vores måde at leve på og prioteringer er vist så forskellige som nogen kan være.
Men tro det eller ej.. Jeg håber også, jeg/vi kan lære vores drenge, alt det gode, som vi står fori vores familie..

Ang drengene og deres vægt, går det rigtig godt og har gjort det siden vi startede. Der har været få tilbagefald, men vi kæmper alle sammen som en familie.
Det har dog også gjort, at jeg har tabt mig en del også. Og det havde jeg ikke rigtig behøvet

Kloster

Dejligt med drengene og hvis bare du sørger for at dyrke motion, så er det nok ikke det værste at tabe sig....bare du har muskler...
Knus Eva...

Hi hi... Motion... Ja det har jeg sørme ikke tid til
Men det er nu heller ikke det, der står øverst på prioteringslisten

Kloster

Planlægning....det er det eneste der virker men jeg synes også det er vigtigt, især for en gammel kone som mig...men snart med nye bryster og så skal de hele jo passe sammen-griner

Planlægning...
Men når man ikke sætter det særlig højt i sit liv, er det jo ikke noget, man gider bruge tid på.
Ja jeg ved hvor vigtigt motion er. Det er jo noget vi snakker meget om i mit fag, men det må altså komme, når jeg engang kan finde mere tid i hverdagen.
Mit liv skal ikke være så presset at det hele er fuldstændig skemalagt. Og det ville det blive, hvis jeg også skulle til at presse motion ind i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Honningblomst

Kloster skriver:

Eva skriver:

Kloster skriver:

Eva skriver:

Kloster skriver:

Eva skriver:

Kloster skriver:

Eva skriver:

Kloster skriver:

Nope..
De 2 stores børnepenge er med i budgettet, så dem mærker vi ikke.
Og Mads' penge bliver brugt til det, der er nødvendigt for os i familien. Denne gang ryger de til træ til brændeovnen.
Og dem i januar er også altid stemplet... De skal dække overtrækket fra dec måned...
Så vi har aldrig de luksusproblemer, som for mange penge kan give...KÆMPE GRINER

Kloster

Det er fordi I køber på afbetaling....
Men jeg må indrømme, lige netop det problem at bruge penge, det kan jeg så godt lide...

Hænger nok sammen
Men ingen af os mangler noget. Og når vi mangler, så køber vi.
Vi sparer på nogle områder og bruger alle de penge vi har på noget andet.
Ingen af os er ens. Vi gør alle, hvad vi bedst kan og synes er mest rigtigt for netop vores familie.
Vi har alle vores fordele og ulemper. Og jeg misunder ikke nogen

Kloster

Du skal skam ikke forsvare dine valg og prioteringer...at de ligger milevidt fra mig og mine prioteringer er jo bare som det er...jeg håber at kunne lære mine børn noget af den måde jeg vælger at gøre det på, netop fordi jeg mener det er den bedste måde.

Hvordan går det forresten med drengene, vægten og sund kost??

Knus og dejlig weekend til jer...

Hej Eva.
Ja vores måde at leve på og prioteringer er vist så forskellige som nogen kan være.
Men tro det eller ej.. Jeg håber også, jeg/vi kan lære vores drenge, alt det gode, som vi står fori vores familie..

Ang drengene og deres vægt, går det rigtig godt og har gjort det siden vi startede. Der har været få tilbagefald, men vi kæmper alle sammen som en familie.
Det har dog også gjort, at jeg har tabt mig en del også. Og det havde jeg ikke rigtig behøvet

Kloster

Dejligt med drengene og hvis bare du sørger for at dyrke motion, så er det nok ikke det værste at tabe sig....bare du har muskler...
Knus Eva...

Hi hi... Motion... Ja det har jeg sørme ikke tid til
Men det er nu heller ikke det, der står øverst på prioteringslisten

Kloster

Planlægning....det er det eneste der virker men jeg synes også det er vigtigt, især for en gammel kone som mig...men snart med nye bryster og så skal de hele jo passe sammen-griner

Planlægning...
Men når man ikke sætter det særlig højt i sit liv, er det jo ikke noget, man gider bruge tid på.
Ja jeg ved hvor vigtigt motion er. Det er jo noget vi snakker meget om i mit fag, men det må altså komme, når jeg engang kan finde mere tid i hverdagen.
Mit liv skal ikke være så presset at det hele er fuldstændig skemalagt. Og det ville det blive, hvis jeg også skulle til at presse motion ind i det

Tja...det er jo en priotering igen, jeg tør ikke lade være... og så tager jeg ungerne med, de har jo godt af det.
Men jeg har også masser af tid, jo...-griner-

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

her skal de blot dække et stort hul på kontoen efter 6 mdr på barsels dagpenge....

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

her skal de blot dække et stort hul på kontoen efter 6 mdr på barsels dagpenge....

Uha, ja...det er dyrt, men pengene værd, ikke???

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Eva skriver:

fam.4xc skriver:

Uha, ja...det er dyrt, men pengene værd, ikke???

Helt sikkert alle pengene værd, men blir nu meget rart at tjene penge igen... tror også min bank mand er enig med mig i

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Vi får 9700,- ca. de 3700,- bliver sat ind på en konto og de sidste 6 tusind går til børnene - men denne her gang har jeg købt vintertøj m.m til dem så det bliver bare til lidt lækker nyt og så har Millemusen snart fødselsdag....

Søndag skal jeg meget gerne til Katvig lagersalg med min dejlige veninde - og der bliver nok brugt lidt på forskud

Knus fra Pia.

Anmeld

17. oktober 2008

MorCamilla

Vi skal ikke rigtig bruge børnepangene denne gang, da Mikkel har fået vintertøj og sko.. Så mon ikke de kommer ind på kontoen og kan hjælpe lidt til julegaverne...

Anmeld

17. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

De fleste af mine skal ind på min budgetkonto og de 4000,- der er tilbage skal desværre bruges på dyrlægeregning (har lige fået mit føl hjem efter 5 dage på hestehospital= DYRT)

Men jeg har heldigvis købt vinterudstyr til alle ungerne så de kommer ikke til at mangle noget, så er det bare mor her der må undvære....*piv*

Hilsen

Lotte, der ellers virkelig kunne trænge til noget selvforkælelse

Anmeld

17. oktober 2008

A.

Zuzet skriver:

Hejsa

De fleste af mine skal ind på min budgetkonto og de 4000,- der er tilbage skal desværre bruges på dyrlægeregning (har lige fået mit føl hjem efter 5 dage på hestehospital= DYRT)

Men jeg har heldigvis købt vinterudstyr til alle ungerne så de kommer ikke til at mangle noget, så er det bare mor her der må undvære....*piv*

Hilsen

Lotte, der ellers virkelig kunne trænge til noget selvforkælelse

øv øv hvad sket da?

Anmeld

17. oktober 2008

louise skov

De skal hvis bare bruges på julegaver når jeg kommer så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.