opskrift til vindues vask ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Pia.

Jeg ligger her i min seng og er syg det har jeg været det sidste døgns tid... men min søde mand har lige lovet mig at pudse vinduer men siger han ikke lige ved den perfekte opskrift til vindues vask - så han vil liiiiige vente lidt.... sidst han vaskede dem blev de helt mærkelige at kigge i gennem....

er der nogen af jer der sidder med den helt perfekte opskrift på at vaske/pudse sine vinduer.... ellers får jeg det nok ikke gjort...

Hvad bruger I...

Knus Pia som overvejer at spise lidt mad om lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

ekzunz

Det ved Camilla (Famx4 - eller hvad hun nu hedder:-))
Jeg tænkte faktisk også på at jeg skulle ha spurgt hende.....

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

Kan du ikke sende ham Jim til Nørre Alslev bagefter...
Jeg plejer bare at bruge sulfo og en smule vinduespuds i noget varmt vand....først vasker jeg med en klud og så bagefter skraber jeg.
Men mine er også meget beskidte før jeg pudser dem....hmm, ikke første priotet hos undertegnede...
Knus og glæder mig...der går intet i bio, så måske bare sent restaurant-besøg og så Liva bagefter???

Anmeld

17. oktober 2008

twinboys

Ja jeg fik vidues pudseren til at pudse mine både inde og ude og han kommer her igen i uge 48 så de er fine til jul...

Gider ikke gøre det selv, og vil hellere bruge tiden på noget andet...

Så han pudser dem med glæde...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Jeg ligger her i min seng og er syg det har jeg været det sidste døgns tid... men min søde mand har lige lovet mig at pudse vinduer men siger han ikke lige ved den perfekte opskrift til vindues vask - så han vil liiiiige vente lidt.... sidst han vaskede dem blev de helt mærkelige at kigge i gennem....

er der nogen af jer der sidder med den helt perfekte opskrift på at vaske/pudse sine vinduer.... ellers får jeg det nok ikke gjort...

Hvad bruger I...

God bedring...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Znuzke skriver:

Nemlig

lidt salmiljak (staves??) i vandet - py det lugter

Brug en klud der ik er vaske med skyllemiddel til at vaske vinduerne over med og tør efter med et viskestykke der heller ik er vasket med skyllemiddel og dine vinduer skinner nu uden striber

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

fam.4xc skriver:

Znuzke skriver:

Nemlig

Brug en klud der ik er vaske med skyllemiddel til at vaske vinduerne over med og tør efter med et viskestykke der heller ik er vasket med skyllemiddel og dine vinduer skinner nu uden striber

Tusind tak for hjælpen... så kan han komme i gang i morgen...

Knus Pia.

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

twinboys skriver:

PiaR skriver:

Hvad bruger I...

God bedring...

Majbritt

Mange tak... havde en aftale i aften som jeg desværre måtte aflyse fordi jeg ligger her og er syg.... 54.png ØV !

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

PiaR skriver:

fam.4xc skriver:

Znuzke skriver:

Nemlig

Tusind tak for hjælpen... så kan han komme i gang i morgen...

Knus Pia.

velbekommen og god bedring

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Kan du ikke sende ham Jim til Nørre Alslev bagefter...
Jeg plejer bare at bruge sulfo og en smule vinduespuds i noget varmt vand....først vasker jeg med en klud og så bagefter skraber jeg.
Men mine er også meget beskidte før jeg pudser dem....hmm, ikke første priotet hos undertegnede...
Knus og glæder mig...der går intet i bio, så måske bare sent restaurant-besøg og så Liva bagefter???

Jeg siger til ham at han skal til Nørre A i morgen når han har pudset vores... 76.gif

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.