Hvornår mærkede du liv afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Ka+Ma=Be

Lotus86 skriver:

Jeg var også dybt utålmodig, især fordi jeg ikke mærkede de bobler som alle snakker om Da jeg mærkede noget første gang var jeg i 20. uge, og det var helt bestemt nogle små spark

De bobler der har jeg også tænkt meget over  hehe.

Jeg mærker og mærker men der er bare ingenting Jeg synes det er specielt svært fordi ens egen puls er så tydelig på maven.

Men ser frem til spark!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg er i uge 16 og har længe kunne mærke noget men været i tvivl, men som dagen går bliver det mere tydeligt. det er ikke som spark hellere ikke bobler, men er ikke i tvivl om hvornår den er vågen og der er gang i den. ikke længere var fopr noget tid siden i tvivl om det var den eller ej. men hver gang jeg bevæger mig på en bestemt måde eller der er kulde eller noget, så reagere den. er enda ved at tro jeg er længere end sagt. ellers er det fordi jeg hele tiden tænker over hvad der sker med maven og holder øje hele tiden  

Anmeld

25. marts 2011

SussieThyssen

Katte87 skriver:

Hej alle

Jeg ved, at der har været flere tråde med dette emne, men jeg kunne godt tænke mig en afstemning, for at få et lidt større overblik.

Så som spørgsmålet lyder: hvornår mærkede i liv for første gang som førstegangsfødende?

På forhånd tak for alle svarene

Kram fra en meget utålmodig gravid, som gerne snart vil mærke baby sparke!  

Uge 12

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. marts 2011

Rebecca55

Katte87 skriver:

Vildt! Tillykke med alle vidunderne! Må da føles som en hel balsal hehe

Er nu 23+6 og ja der er meget sjældent ro nu... Men det er kun dejligt, for elsker at mærke dem. På nær når de lige rammer et eller andet jeg bliver dårlig af, men det går som regl hurtig over igen...

Anmeld

25. marts 2011

132319

Katte87 skriver:

Hej alle

Jeg ved, at der har været flere tråde med dette emne, men jeg kunne godt tænke mig en afstemning, for at få et lidt større overblik.

Så som spørgsmålet lyder: hvornår mærkede i liv for første gang som førstegangsfødende?

På forhånd tak for alle svarene

Kram fra en meget utålmodig gravid, som gerne snart vil mærke baby sparke!  

Uge 26 og derefter ikke ret tit 

Anmeld

25. marts 2011

oo

jeg mærkede liv første gang da jeg var 14+6 MED foranliggende moderkage og derfra mærkede jeg liv stort set hver dag resten af graviditeten (pånær een dag hvor vi endte på fødegangen til tjek). 14+6 var den 20. april 2010 og Søren mærkede spark midt-slut maj

Anmeld

25. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

17 uge! masser af liv.

Anmeld

25. marts 2011

Lotus86

Katte87 skriver:

De bobler der har jeg også tænkt meget over  hehe.

Jeg mærker og mærker men der er bare ingenting Jeg synes det er specielt svært fordi ens egen puls er så tydelig på maven.

Men ser frem til spark!

Ja, lige præcis min egen puls var jeg også ved at være rigtig træt af, hver gang jeg troede jeg mærkede noget, så var det bare den

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Senerre end uge 22

Anmeld

25. marts 2011

Jesuisunefemme

Jeg mærkede liv indvendigt, i form af små "reje spjæt" allerede i uge 11 og jeg fik af vide af alle mine veninder at det ikke kunne passe, men jeg er i uge 15 nu og er slet ikke i tvivl om at det var og er den lille blop jeg kan mærke.

Men glæder mig til at det kan mærkes uden på maven, ikke mindst for farmand's skyld.

Det skal lige siges at jeg har været på mange krops bevidstheds kurser de sidste 2 år og både min kropsterapeut og læge har sagt at det også helt sikkert har meget med det at gøre, at jeg kunne mærke den tidligt.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.