Opfordring til folk i Køb og salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er anonym for ikke at komme til at støde/hænge dem ud jeg før har købt af.

Men jer der sælger babytøj, vil i ikke være søde at oplyse hvis tøjet fx er blevet meget "nulret" i det af brug/vask, eller generelt er forvasket? Jeg har opgivet at købe tøj herfra mere, fordi jeg hver gang spørger til standen og får at vide at det er helt fin og god stand, og når man så modtager tøjet, er stoffet mega nulret og forvasket... Så vil jeg hellere købe nyt, når folk desværre ikke er ærlige. For det er ikke altid man kan se det på de billeder, der ligger i annoncerne.

Har nu måtte give 2 poser tøj væk til velgørenhed jeg har købt af folk herinde, og det er også fint, men så ville jeg jo sådan set hellere bruge mine penge på ting, som jeg faktisk kan bruge til baby!

.. Ikke at jeg er for snobbet til brugt tøj, men nu jeg har råd til nyt vil jeg hellere det end fuldstændig forvasket og nulret tøj Men husk lige at gøre opmærksom på det, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

lisesp83

enig.

Jeg må desværre også indrømme, at jeg har prøvet at modtage tøj herinde fra, hvor der var en masse små mini pletter på. Dem så man slet ikke på salgsbillederne, og man fik at vide, at tøjet var næsten som nyt. Øv øv siger jeg bare.

Men heldigvis er det kun sket denne ene gang.

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

enig.

Jeg må desværre også indrømme, at jeg har prøvet at modtage tøj herinde fra, hvor der var en masse små mini pletter på. Dem så man slet ikke på salgsbillederne, og man fik at vide, at tøjet var næsten som nyt. Øv øv siger jeg bare.

Men heldigvis er det kun sket denne ene gang.

Det er ret ærgerligt! Jeg ved der har været meget oppe med at folk ikke betaler osv., men synes lige det var vigtigt også at få med, at der desværre også er mange køber-problemer.. Er virkelig træt af at have brugt penge på det, og har btw haft kontaktet sælgerne som bare var uforstående og undrende og sagde, at det kunne de ikke få til at passe..

Hvis man har muligheden vil man jo gerne give sin bette kommende bebs en masse fint tøj, og gerne brugt hvis det er i flot stand. Men jeg vil altså ikke iklæde mit barn tøj der er nulret, forvasket og plettet, når jeg har råd til nyt.

Men suk, det har godt nok været penge ud af vinduet!

Anmeld

25. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg er anonym for ikke at komme til at støde/hænge dem ud jeg før har købt af.

Men jer der sælger babytøj, vil i ikke være søde at oplyse hvis tøjet fx er blevet meget "nulret" i det af brug/vask, eller generelt er forvasket? Jeg har opgivet at købe tøj herfra mere, fordi jeg hver gang spørger til standen og får at vide at det er helt fin og god stand, og når man så modtager tøjet, er stoffet mega nulret og forvasket... Så vil jeg hellere købe nyt, når folk desværre ikke er ærlige. For det er ikke altid man kan se det på de billeder, der ligger i annoncerne.

Har nu måtte give 2 poser tøj væk til velgørenhed jeg har købt af folk herinde, og det er også fint, men så ville jeg jo sådan set hellere bruge mine penge på ting, som jeg faktisk kan bruge til baby!

.. Ikke at jeg er for snobbet til brugt tøj, men nu jeg har råd til nyt vil jeg hellere det end fuldstændig forvasket og nulret tøj Men husk lige at gøre opmærksom på det, ikke?

.. Helt enig ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.