Spiller du musik for baby i maven? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.802 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Ka+Ma=Be

Hej alle.

Jeg tænkte, om der er nogen der spiller musik for baby? Eller ellers har erfaring med det?
Jeg selv er kun 15+5, så baby hører nok ikke så meget endnu. Generelt er jeg meget glad for musik og hører det dagligt, men jeg er begyndt at spille få bestemte sange for baby.

(Lige nu er det: Morten Hampenberg & Alexander Brown feat. Stine Bramsen - I Want You (To Want Me Back) og Agnes Obel - Riverside)

Jeg har nogle gode venner, som har haft god erfaring med, at spille det samme musik igennem graviditeten, og nu når deres lille pige er ked af det, falder hun til ro ved de genkendelige sange Har i andre oplevet det?

Musik er bare fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

CarinaSB

Jeg hørte meget når en engel siger farvel med anna david da jeg var gravid. Og når jeg spillede den begyndte Noah at rumstere inde i maven. 

Og den dag i dag når jeg høre den står han og rokker med .. Han er 20 mdr .. 

Anmeld

25. marts 2011

twinboys

Ja det gjorde jeg... Jeg spillede deres musikbamse... den der man hiver i og så spiller den...

Det gjorde så da de blev født ekstrem fortidligt blev rolige og trygge når jeg spillede den... Så var super glad for at have spillet den så meget for dem i den tid de nåede at få i min mave...

Majbritt

Anmeld

25. marts 2011

Ka+Ma=Be

CarinaSB skriver:

Jeg hørte meget når en engel siger farvel med anna david da jeg var gravid. Og når jeg spillede den begyndte Noah at rumstere inde i maven. 

Og den dag i dag når jeg høre den står han og rokker med .. Han er 20 mdr .. 

Hehe hvor herligt Håber også det kan få den effekt - vil sindssygt gerne snart mærke noget liv!

Anmeld

25. marts 2011

Ka+Ma=Be

twinboys skriver:

Ja det gjorde jeg... Jeg spillede deres musikbamse... den der man hiver i og så spiller den...

Det gjorde så da de blev født ekstrem fortidligt blev rolige og trygge når jeg spillede den... Så var super glad for at have spillet den så meget for dem i den tid de nåede at få i min mave...

Majbritt

Må være en dejlig følelse, at kunne give dem lidt tryghed i sådan en situation Var da egentlig en god ide med de bamser der, så de genkender dem tidligt.

Musik er i virkeligheden en meget utrolig ting Hvis jeg har brug for at stresse af, er det altid med Katie Melua, Norah Jones, eller Enya! Mmm!

Anmeld

25. marts 2011

twinboys

Katte87 skriver:

Må være en dejlig følelse, at kunne give dem lidt tryghed i sådan en situation Var da egentlig en god ide med de bamser der, så de genkender dem tidligt.

Musik er i virkeligheden en meget utrolig ting Hvis jeg har brug for at stresse af, er det altid med Katie Melua, Norah Jones, eller Enya! Mmm!

Anmeld

25. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg synger til maven hvis der er godt gang i den der inde, er dog ikke så lang så tror ikke bebs kan høre det endnu, men der bliver mere ro på så virker da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.