Lidt hjælp? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Tjaa..

Min kæreste og jeg er blevet enige om at gå fra hinanden..
Det er nok også det bedste, men det fandme svært, og Gud hvor gør det ondt!! Vi har en datter på 5 mdr.. Og nu står jeg alene, og skal finde mig en lejlighed, er der nogen som kender en hjemmeside hvor man kan finde en lejlighed, uden at skulle betale en halv bondegård for at blive medlem???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

25. marts 2011

henh01

hvor i landet skal det være?

Anmeld

25. marts 2011

MissGeoh

Hvad med at du går ind på google og søger på lejligheder i den by du bor i.. Så skulle der gerne komme noget frem..

Ellers søg på boligforeninger i din by..

Anmeld

25. marts 2011

Holbæktrunten

Hvis jeg var dig, ville jeg gå på kommunen og forklare problematikken... De skal hjælpe dig med at finde en lejlighed, og det skal gå forholdsvis hurtigt... Så kan du i samme ombæring få styr på boligsikring osv.

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvor i landet skal det være?

Storkøbenhavs området..

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Hvad med at du går ind på google og søger på lejligheder i den by du bor i.. Så skulle der gerne komme noget frem..

Ellers søg på boligforeninger i din by..

I did..

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg gå på kommunen og forklare problematikken... De skal hjælpe dig med at finde en lejlighed, og det skal gå forholdsvis hurtigt... Så kan du i samme ombæring få styr på boligsikring osv.

I den kommune jeg bor i nu, københavns kommune der har de sagt at de ikke kan hjælpe mig med en lejlighed, og at de bare kan sende mig på et kvindehje, men krafedeme nej du.. Jeg skal ikke på kvindehjem.. Så vi bor hos min mor lige p.t..

- Ringede også til min gamle kommune som jeg altid har boet i, dvs 20 år, men de sige bare at jeg skal have fuldtidsarbejde, og har jeg ikke det, kan de ikke hjælpe mig..

Anmeld

25. marts 2011

henh01

25. marts 2011

qp

Anonym skriver:

Storkøbenhavs området..

Jeg læste noget om, at Ishøj havde en masse kommunale boliger hvor man skal kontakte kommunen for, at komme i betragtning af en bolig. Der lå vidst også ansøgningspapirer på nettet hvor man kunne søge igennem og sende til kommunen.

Jeg har en bekendt som selv boede i Kbh men kontaktede Ishøj kommune da forholdet var endt og forklarede dem situationen - hun fik en mega fed lejlighed på ingen tid og hun var altså ikke i arbejde men studerende

Hvis du har interesse i boliger i Holbæk o.l så tjek lejerbo's hjemmeside, der er et pr ledige og når de er ledige så er det bare om, at få ringet i en fart - Ellers har de løbende ledige lejligheder der. Men ring ind og tal med en om hvad du kan gøre - de er sikkert søde at hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.