Vild med dans.. hvem rog ud i fredags??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Miamaja

Guldklumpen og jeg var vilde med at se vild med dans hver fredag men nu kan vi jo ikke folge med mere. ingen dk kanaler i usa OV ov ov!

Saa hvem rog ud i fredags please?

Haaber paa stats minister fruen vinder. synes det er saa flot at hun stillede op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Astrid P

Hans!

Anmeld

16. oktober 2008

heaven

hans pilgård og mie moltke røg ud....

Anmeld

16. oktober 2008

twinboys

Thi hi ja de andre har jo svaret...

Majbritt

Anmeld

16. oktober 2008

Miamaja

Ok... Hans kunne bare ikke danse.hehe det var vist mere held han hold saa laenge

Anmeld

17. oktober 2008

Balderson

Miamaja skriver:

Guldklumpen og jeg var vilde med at se vild med dans hver fredag men nu kan vi jo ikke folge med mere. ingen dk kanaler i usa OV ov ov!

Saa hvem rog ud i fredags please?

Haaber paa stats minister fruen vinder. synes det er saa flot at hun stillede op.

Ja, det kunne være sjovt hvis hun gik hen og vandt, men jeg tror desværre ikke resten af danmarks befolkning har fået nok af Marianne, så Joakim og Marianne vinder sku nok det hele...

Anmeld

17. oktober 2008

Miamaja

joachim det er ham kuglestoederen ik? Han er sku en dejlig danser saa hvis han vinder er det ogsaa fedt. havde ALDRIG troet at HAN kunne danse

Anmeld

17. oktober 2008

twinboys

Miamaja skriver:

joachim det er ham kuglestoederen ik? Han er sku en dejlig danser saa hvis han vinder er det ogsaa fedt. havde ALDRIG troet at HAN kunne danse

Ja det troede jeg heller ikke han kunne...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2008

M&F&C

Jeg synes faktisk også at Anne-Grethe og Michael gør det ret godt nu...
Så jeg håber lidt på en finale mellem Anne-Grethe/Michael og Joakim/Marianne ..
TIna danser også godt - men bryder mig bare ikke om hende Tænk at sidde og snakke sådan om andre når man ikke kender dem personligt .. FY MALENE

RIGTIG GOD WEEKEND TIL JER ALLESAMMEN !!!!

Malene, som sidder og venter på sundhedspjersken kommer.

Anmeld

17. oktober 2008

Miamaja

jeg bryder mig heller ikke om tina men det er fordi jeg er gammel hestepige og tina lund har haft en dyremishandling sag korende mod hende ved at bruge sporer som fik hendes hest til at bloede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.