Jeg har det skrækkeligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

God aften piger!..Imorgen skal vi til middag hos et par jeg slet ikke kender!!..Det er et par som også har børn, og som min mand har mødt online i et spilleforum.. Det er på vores alder, har en dreng, har en hund - vi er stort set ens på mange punkter.. Men det er kun min mand der har snakket med dem.. Jeg glæder mig ekstremt, men er samtidigt nervøs for det!Er jeg som de forventer?Hvad nu hvis jeg alligevel ikke er ens med dem og kun min mand er?Alle sådanne ting - jeg har lyst til at pakke ud, kan jeg det?..Og igen så vil jeg gerne, what to do??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

quar20

Anonym skriver:

God aften piger!..Imorgen skal vi til middag hos et par jeg slet ikke kender!!..Det er et par som også har børn, og som min mand har mødt online i et spilleforum.. Det er på vores alder, har en dreng, har en hund - vi er stort set ens på mange punkter.. Men det er kun min mand der har snakket med dem.. Jeg glæder mig ekstremt, men er samtidigt nervøs for det!Er jeg som de forventer?Hvad nu hvis jeg alligevel ikke er ens med dem og kun min mand er?Alle sådanne ting - jeg har lyst til at pakke ud, kan jeg det?..Og igen så vil jeg gerne, what to do??..

Ta da chancen og mød menneskerne

Tænk nu hvis det ender med at blive nogle rigtig gode venner til jer..

Det kan også være de er nitten men så har du prøvet det

Held og lykke imorgen

Anmeld

25. marts 2011

Mig med maven

quar20 skriver:

Ta da chancen og mød menneskerne

Tænk nu hvis det ender med at blive nogle rigtig gode venner til jer..

Det kan også være de er nitten men så har du prøvet det

Held og lykke imorgen

Lige mine ord! 

Anmeld

25. marts 2011

quar20

Mig med maven skriver:

Lige mine ord! 

jaaaaaaa klog har jeg aldrig været men selv den her ku jeg svarer på

Anmeld

25. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Jeg syntes helt bestemt du bare skal slappe af og gå den "date" i møde med åbne arme og tanker
Helt ærligt - hvor galt kan det gå ???
Det bedste er og være åben overfor det, for ellers kan man hurtig virke sur eller uinteresseret og derved kan de andre også tro det ikke funker.. Det er da kanon og møde nye mennesker.. Og tænk nu hvis det rent faktisk bliver nogle kommende bedste venner?
Så der slet ingen grund til og bekymre sig.. hvis det går helt i vasken tager man den da bare med sin kæreste efter de er gået hjem, og så tager man den derfra

Men er sikker på det nok skal blive en god aften

Jeg har selv en "date" med en herinde fra og hendes kæreste snart, og jeg glæder mig da helt ekstremt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.