Jeg burde og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Mira0911

kravle i seng... og putte med de andre... 

Jeg føler mig ikke træt... Er lys vågen.... 

Tror jeg er for spændt til at kunne sove, scanningen står jo for døren i morgen... 

Sumper til Natholdet - og følger bestemt ikke med, høre bare nogle snakke... 

Udover det, er der godt nok fest i forsamlingshuset... Kan høre musikken helt op i stuen... Nu bor vi også kun 3 huse væk derfra... 

Bestemt ikke noget der irritere mig... Så sjældent der er knald på deromme... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Lou87

Kender ALT for godt det der med og burde gå i seng....
Jeg er SÅ dårlig til og komme i seng altså, burde ha natarbejde

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Lou87 skriver:

Kender ALT for godt det der med og burde gå i seng....
Jeg er SÅ dårlig til og komme i seng altså, burde ha natarbejde

Natarbejde tænker jeg også tit... 

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

MoarJ skriver:

Natarbejde tænker jeg også tit... 

Hehe ja.. mener det helt seriøst.. jeg er bare meget mere "vågen" om aftenen og ligger tit og vender og drejer mig når jeg skal sove

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Lou87 skriver:

Hehe ja.. mener det helt seriøst.. jeg er bare meget mere "vågen" om aftenen og ligger tit og vender og drejer mig når jeg skal sove

Okey... Jeg ligger også ret så uroligt om natten.. Kan ikke finde en måde at ligge på, uden der kommer gebrokken fra maven... 

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

MoarJ skriver:

Okey... Jeg ligger også ret så uroligt om natten.. Kan ikke finde en måde at ligge på, uden der kommer gebrokken fra maven... 

Uhh ja, nu du har bebs i maven, så det bestemt endnu værre
Kan godt huske den sidste måned inden jeg fødte, der rendte jeg på toilet hver til hveranden time og sku tisse.. og når jeg så kom ind igen sku jeg bruge et kvarter eller sådan noget på og finde en måde lillefisen gad så det var sku ik meget jeg fik sovet.. hehe

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Lou87 skriver:

Uhh ja, nu du har bebs i maven, så det bestemt endnu værre
Kan godt huske den sidste måned inden jeg fødte, der rendte jeg på toilet hver til hveranden time og sku tisse.. og når jeg så kom ind igen sku jeg bruge et kvarter eller sådan noget på og finde en måde lillefisen gad så det var sku ik meget jeg fik sovet.. hehe

Og de babyer skal altid være på tværs og drille helt vildt... 

Ja lige op til fødslen render man virkelig tit... 

Anmeld

24. marts 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

kravle i seng... og putte med de andre... 

Jeg føler mig ikke træt... Er lys vågen.... 

Tror jeg er for spændt til at kunne sove, scanningen står jo for døren i morgen... 

Sumper til Natholdet - og følger bestemt ikke med, høre bare nogle snakke... 

Udover det, er der godt nok fest i forsamlingshuset... Kan høre musikken helt op i stuen... Nu bor vi også kun 3 huse væk derfra... 

Bestemt ikke noget der irritere mig... Så sjældent der er knald på deromme... 

Du kan tro jeg håber, at det går godt til scanningen i morgen! Men det er altid svært at sove når man er spændt eller nervøs, eller tænker meget på hvordan det nu vil gå osv. Så er det bedre at vente til man ved man er træt nok til at sove

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

MoarJ skriver:

Og de babyer skal altid være på tværs og drille helt vildt... 

Ja lige op til fødslen render man virkelig tit... 

Ja! .. jeg kan bedst ligge sådan på siden.. og det gad bebs sku da ikke,så fik jeg bare et lods.. !
Og jeg er elendig til og sove på ryggen.. Så der fra hvor bebs begynder og sparke, ja der sov jeg ikk meget

NÅ - nu må jeg virkelig... ellers har jeg da ikk overskud til hverken mødregruppe eller x-factor-finale-spisende-gæster i morgen

Sov godt

Anmeld

24. marts 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Du kan tro jeg håber, at det går godt til scanningen i morgen! Men det er altid svært at sove når man er spændt eller nervøs, eller tænker meget på hvordan det nu vil gå osv. Så er det bedre at vente til man ved man er træt nok til at sove

Jeg tror bestemt nok det skal gå godt - trods de komplikationer der har været... 

Kommer selvfølgelig med en update.... 

Pludselig er trætheden begynde at snige sig frem.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.