Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi da høre om hendes nye bryster?? ja hun er en køn pige og ja det er fedt for hende, men ligefrem at sammenligne sin egen kendthed, med Paris Hiotons??
JESUS...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1525587.ece
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor læser du det....der er mange alternativer til EB, heldigvis...
Og da jeg fik mine bryster, da ville jeg dælme også vise dem til hele verden...
det er sindsygt.....
Eva. skriver: Hvorfor læser du det....der er mange alternativer til EB, heldigvis... Og da jeg fik mine bryster, da ville jeg dælme også vise dem til hele verden...
jeg ved det faktisk ikke måske fordi mine øjne altis fanger hendes meeeget blonde hår og blonde udstråling ej ved det ikke, men synes det er ved at være for meget...
Mimic skriver: jeg ved det faktisk ikke måske fordi mine øjne altis fanger hendes meeeget blonde hår og blonde udstråling ej ved det ikke, men synes det er ved at være for meget...
Måske du vil lade dig irritere...
Eva. skriver: Måske du vil lade dig irritere...
ku være... tror jeg holder en laaang pause fra BT
Mimic skriver: ku være... tror jeg holder en laaang pause fra BT
hihi..det er ok at lade sig forarge, det fjerner fokus fra langt værre ting...naturkatastrofer osv,...
Eva. skriver: hihi..det er ok at lade sig forarge, det fjerner fokus fra langt værre ting...naturkatastrofer osv,...
og dem er der desværre rigtigt mange af for tiden...
nåh... god aften til dig og alle andre
Mimic skriver: og dem er der desværre rigtigt mange af for tiden... nåh... god aften til dig og alle andre
Ja..og det skal man så heller ikke sidde og tage ind, så bliver man skør...
Tak og i lige måde...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128