Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her kl 22.00 kommer der en dokumentar om Take That, og jeg glææææder mig til at se den.
Glæder mig endnu mere til koncert med dem i parken til sommer, JUBIIIII. Så dem sidst de var i DK, og har set Robbie to gange.
Så nu glæder jeg mig til de igen er sammen, og til deres koncert, som kun kan blive fantastisk.
Det er jo ligesom at komme tilbage til ungdommen igen
Er der andre der skal i Parken til sommer og se dem ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville ønske jeg skulle , men syntes turen er lang fra det kolde nord.
Så en lille smule misundelig er man vel
metski83 skriver: Her kl 22.00 kommer der en dokumentar om Take That, og jeg glææææder mig til at se den. Glæder mig endnu mere til koncert med dem i parken til sommer, JUBIIIII. Så dem sidst de var i DK, og har set Robbie to gange. Så nu glæder jeg mig til de igen er sammen, og til deres koncert, som kun kan blive fantastisk. Det er jo ligesom at komme tilbage til ungdommen igen Er der andre der skal i Parken til sommer og se dem ?
Jeps, er også den største TT fan... Og skal da selvfølgelig i parken d. 16/7
bullerbassen skriver: Ville ønske jeg skulle , men syntes turen er lang fra det kolde nord. Så en lille smule misundelig er man vel
Jeg har også en lang tur der over. Jeg bor i midtjylland. Men vi er nogle stykker som følges, så det skal nok blive godt
Jaaaaaaa! Det skal jeg GLÆDER mig helt vildt.
Hvilken kanal kommer det på?
Tut skriver: Jeps, er også den største TT fan... Og skal da selvfølgelig i parken d. 16/7
Det bliver bare SÅÅÅÅÅ fedt
Palaja skriver: Jaaaaaaa! Det skal jeg GLÆDER mig helt vildt. Hvilken kanal kommer det på?
Det bliver fedt
Det kommer på DR1 og varer en time.
En hel time med godter
metski83 skriver: Det bliver fedt Det kommer på DR1 og varer en time. En hel time med godter
Eiii, det skal jeg da se. TAK
metski83 skriver: Jeg har også en lang tur der over. Jeg bor i midtjylland. Men vi er nogle stykker som følges, så det skal nok blive godt
Så har du også et stykke vej - bor dog HELT oppe i toppen af danmark ( næsten )
Wee vi skal også derover den 16/7
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128