Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Hvilken uro har jeres små og hvilke erfaringer har i?
Har både kigget på fx Tiny love, men også de mere retro i træ.
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har brugt denne til begge mine og den har været et hit - den er fra et firma der hedder pookie & co
EJ hvor er den sød
camillakrath skriver: EJ hvor er den sød
Det synes jeg også.
Vi har haft den i en krog i loftet og så har vi haft en meget tyk og lang elastik i så man kunne trække den ned og de kunne holde i den.
jeg har brugt den her til alle mine... den er genial...
spiller klassisk musik, og indeholder rigtig meget bevægelse, de kan kigge på den i timevis...
celkt skriver: jeg har brugt den her til alle mine... den er genial... spiller klassisk musik, og indeholder rigtig meget bevægelse, de kan kigge på den i timevis...
Jeg måtte fjerne den fra min søn's seng, han nægtede simpelthen at sove når den hang over ham Han troede hans seng var blevet til et stort cirkus, hvor han bare skulle ligge og grine og grine og grine og grine
camillakrath skriver: Hej alle Hvilken uro har jeres små og hvilke erfaringer har i? Har både kigget på fx Tiny love, men også de mere retro i træ. Knus
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90176759 fra IKEA er også et kæmpe hit hos de fleste børn - og det er da en pris der er til at overkomme..
kamtok skriver: Jeg måtte fjerne den fra min søn's seng, han nægtede simpelthen at sove når den hang over ham Han troede hans seng var blevet til et stort cirkus, hvor han bare skulle ligge og grine og grine og grine og grine
hehe... ja, det er en uventet bivirkning...
celkt skriver: hehe... ja, det er en uventet bivirkning...
Det må man sige - 400 kr. og til ingen verdens nytte
Vi har denne her:
http://www.karrusella.dk/view.php?template=products&page_id=482&product_id=2604
Og en til, også i træ, men den kan jeg ikke lige finde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128