Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sælger denne heldragt, fejler ikke noget udover vaske fnuller.
str. 74.
50+porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nvm skriver: sælger denne heldragt, fejler ikke noget udover vaske fnuller. str. 74. 50+porto
Jeg vil gerne købe dragten, hvis jeg må vente med at overføre penge til dig til torsdag i næste uge.
Kh Mette
morNov2010 skriver: Jeg vil gerne købe dragten, hvis jeg må vente med at overføre penge til dig til torsdag i næste uge. Kh Mette
jamen det helt fint, så venter jeg bare med at sende til pengene er inde. men ved du hvad porto blir?
hvad str bruger han i tøj. har en regnbue bluse i 62 til salg også, hvis det var noget.
nvm skriver: hvad str bruger han i tøj. har en regnbue bluse i 62 til salg også, hvis det var noget.
Det lyder godt. Hvad vejer den? så kan du finde portoen inde på postdanmark.
Han bruger str. 68 nu, så desværre nej tak
morNov2010 skriver: Det lyder godt. Hvad vejer den? så kan du finde portoen inde på postdanmark. Han bruger str. 68 nu, så desværre nej tak
hmm altså jeg gav 22 kr i porto for 2 heldragter jeg købt, og så lige plus kuvert. vil sige max 30 kr.
Jamen send mig en PB, så overfører jeg 80 kroner til dig på torsdag
morNov2010 skriver: Jamen send mig en PB, så overfører jeg 80 kroner til dig på torsdag
jamen jeg skriver det til dig imorgen, ligger isofaen så orker ikke at hente min pung for at se konto nr hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128