Første mødregruppe besøg... Hjælp mig lige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.605 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Annikaa

Hej

I morgen kl 12 skal jeg mødes med mødregruppen for første gang.

Normalt ville jeg tage noget med når jeg skal hjem til nogle første gang. Men da der kommer andre, ved jeg ikke helt om man gør det. Er pinligt hvis jeg kommer med noget og de andre ikke. Det sætter dem i forlejenhed hvis de ikek havde tænkt eller haft overskud til at købe noget. Og så er der jo også lige det, at hvsi jeg giver, så føler de måske også at de skal give mig, når de skal besøge mig. Og det har jeg ikek lyste til.

Men på den anden side, hvis jeg er den eneste der ikek har med, så sætter de mig i forlejenhed. Især fordi jeg ved jeg er den yngste. Vi bor i en lille by, så de andre er nogle år ældre end mig. den ene har lige fået barn nr. 3 og er sidst i 30érne. Og har ikke lyst til at de skal tænke at jeg ikek er opdraget ordentligt idet jeg ikek tager noget med.

Synes det er meget sværet. Jeg tror nu at jeg undlader at tage noget med. Man skal passe på det ikke bliver for meget. Men kan ikek lade være med at tænke på om de andre gør.

Havd gjord I?

Håber nogle lige kan hjælpe lidt...

Hilsen Annika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Miamaja

Naa hvor er du bare SOD! I min modregruppe er den forste dag en slags prove dag for at se om det i det hele taget er noget for en, saa der var der ingen der tog noget med. men jeg kan da kun se det som noget positivt at tage en kage med eller smaa kager - det er der ingen der vil fole sig dumme over, selv om de ikke har haft noget med.
man skal jo heller ikke have noget med til hver gang man modes. man kan jo gore det hver 3 gang eller som man orker. Saa bare slap af og nyd din forste modregruppe dag

Anmeld

16. oktober 2008

Miamaja

Og hjertelig tillykke med din nye titel som MOR. Ja, er det ikke bare fantastisk

Anmeld

16. oktober 2008

twinboys

Hej hvor er du sød, men nej man plejer ikke tage noget med... Så tag du roligt afsted og nyd dagen... Majbritt

Anmeld

16. oktober 2008

Pia.

Lige meget hvad så syntes jeg det er en super sød tanke og jeg syntes sagtens du kan tage noget med,,,

Det viser du sætter pris på at hun lægger hus til og at du ikke vil komme uden at have en lille ting med...
Er helt sikker på at de andre ikke bliver sat i noget dårligt lys, tror bare de ser dig som en fantastisk person som tænker på andre...

Knus Pia, som bestemt syntes du skal sige tak fordi du måtte komme på en pæn måde....

Anmeld

16. oktober 2008

BAMBI

hej

1 gang mor med en så stor overskud.... til at tænke på det FLOT

de 2 gang jeg har været i mødergruppe har jeg ikke haft noget med den første gang . der skal man lige se de andre and og se om det er nogen man kan sving sammen med

men sender har jeg sommen tider taget en kage med eller malon eller noget andet vi kunne hygge os med alle sammen ....

jeg håber virkelig du får en rigtig dejlig dag i mødergruppen

jeg savner det helt nu....

hilsen Bambi

Anmeld

17. oktober 2008

Annikaa

Tusin tak fordi i lige havde tid til at hjælpe mig lidt... Det var dejligt lige at høre hvordan sådan noget forgår.

Har besluttet mig at bage nogle småkager og tage med til hende. -og så kan hun jo gennem dem til hendes store familie.

Men tusin tak for jeres forslag, var dejligt ikke at skulle tænke så meget over det mere.

Nu glæder jeg mig bare til at møde de andre. Ved de er en del ældre end mig, men vi har da noget tilfælles som fylder rigtigt meget i vores hverdag, så mon ikke de kan holde mig ud, selvom jeg ikke er så gamle.

Nu vil jeg så i seng, så jeg kan stå tidligt op og bage til dem... ( er spændt, har aldrig bagt småkager før, så håber det lykkes...

Hilsen Annika

Anmeld

17. oktober 2008

twinboys

Annikaa skriver:

Tusin tak fordi i lige havde tid til at hjælpe mig lidt... Det var dejligt lige at høre hvordan sådan noget forgår.

Har besluttet mig at bage nogle småkager og tage med til hende. -og så kan hun jo gennem dem til hendes store familie.

Men tusin tak for jeres forslag, var dejligt ikke at skulle tænke så meget over det mere.

Nu glæder jeg mig bare til at møde de andre. Ved de er en del ældre end mig, men vi har da noget tilfælles som fylder rigtigt meget i vores hverdag, så mon ikke de kan holde mig ud, selvom jeg ikke er så gamle.

Nu vil jeg så i seng, så jeg kan stå tidligt op og bage til dem... ( er spændt, har aldrig bagt småkager før, så håber det lykkes...

Hilsen Annika

God fornøjelse...

Anmeld

17. oktober 2008

MorCamilla

Hvor er det en sød tanke.. I min mødregruppe havde vi ikke noget med til hinanden, de første gange vi mødtes.. Men vi gik sammen og købte gaver til børnene når de havde fødselsdag. og en af dem i min mødregruppe er blevet gift, der købte vi også en lille ting...
Jeg håber at du får en go tur... 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.