623 brugere online, kan I huske da 100...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Aves.

var det vilde...at der en aften var så mange og det var rekorden...ja ja, de gode gamle dage...og nu er det de gode nye dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

var det vilde...at der en aften var så mange og det var rekorden...ja ja, de gode gamle dage...og nu er det de gode nye dage...

Det er skønt! Har kigget på andre babysider, men der er SLET ikke den samme aktivitet som på denne skønne side. Gotta love baby.dk!

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

Secrets skriver:

Det er skønt! Har kigget på andre babysider, men der er SLET ikke den samme aktivitet som på denne skønne side. Gotta love baby.dk!

Ja, det er bare det bedste sted.... selvom min mor fik et chok den anden dag da hun så jeg var på en side der hed baby.dk....men jeg kunne så berolige hende med at der IKKE er en baby på vej og ejheller planer om det..

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Ha ha ja det kan jeg godt huske. 

Anmeld

24. marts 2011

wamse

Eva. skriver:

Ja, det er bare det bedste sted.... selvom min mor fik et chok den anden dag da hun så jeg var på en side der hed baby.dk....men jeg kunne så berolige hende med at der IKKE er en baby på vej og ejheller planer om det..

Ha ha ha, jeg sad også og fulgte med på baby.dk mens vi havde undervisning, om min "nabo" mente kun at man kunne være her inde, hvis man havde en baby, eller ville være gravid Men måtte altså forklare mange gange, at jeg bestemt ikke havde planer i den retning.

Anmeld

24. marts 2011

Aves.

wamse skriver:

Ha ha ha, jeg sad også og fulgte med på baby.dk mens vi havde undervisning, om min "nabo" mente kun at man kunne være her inde, hvis man havde en baby, eller ville være gravid Men måtte altså forklare mange gange, at jeg bestemt ikke havde planer i den retning.

Hihi...havde været rart hvis det hed familiesiden eller noget...det der baby er lidt misvisende...

Anmeld

24. marts 2011

sbs78

Eva. skriver:

Ja det kan jeg godt huske

Anmeld

24. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Eva. skriver:

Jep - det var store sager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.