Mark var omme og lege med en klassekammerat idag. De var så fornuftige at lave lektier sammen først og derefter lege 
Nå men hans kammerat havde så sådan et spring-løbehjul. Jeg ved ikke lige, hvad det er for noget.....men Mark styrtede i hvert fald på den, og røg med hovedet først. Han nåede slet ikke at støde fra med armene....så det var direkte med ansigtet ned på jorden.
Han ser bare ikke godt ud. Han har fået hudafskrabninger på næse, mund og stykket mellem næse og mund. Hans læbe er fuldstændig svulmet op og så er der røget et lille stykke af hans fortand.
Da han kom hjem græd han selvfølgelig og han havde mange smerter. Han ville hverken spise eller drikke, så jeg blev jo lidt bekymret. Men nu er han heldigvis begyndt at drikke, og det er jo det vigtigste. Ellers er han udelukkende på flydende kost, da det gør for ondt at spise. Så imorgen får han kun nogle drikke-joghurt med i skole.....håber han kan holde sig kørende på dem.
Jeg skal selvfølgelig have ringet til tandlægen imorgen, for vi skal lige have tjekket op på den tand. tror også lige jeg skal have givet vores forsikrings-selskab et kald. Jeg har jo en ulykkesforsikring på ham med udvidet tandforsikring. Så når nu han har fået så voldsomt et slag, så er det nok bedst lige at anmelde det, hvis der først skulle vise sig noget senere hen med tanden. Det er bedre at være på den sikre side.
Men øv hvor har jeg ondt af ham.....man kan tydeligt mærke på ham, at det gør rigtig meget ondt.
Anmeld