nu prøver jeg lige igen. - "tøsegruppe" i kolding.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
41 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anette&Sophia

Hej tøser.

Jeg syntes det kunne være fedt hvis vi kunne få oprettet en "tøsegruppe". - en "gruppe" hvor der bliver snakket om alt fra projekt baby, graviditet, tøj, make-up, fødsel, kærester, problemer ( hvis man føler for det ) og alle andre ting mellem himmel og jord, som der nu lige falder en ind.

Synes det skal være en lign. mødregruppe, der skal også bare være plads til dem der er igang med projekt baby og dem der er gravide ( da de fleste mødregrupper kun indeholder folk der har født )

Jeg er selv 18 år, fra Lunderskov v. Kolding, og gravid.

Jeg ville være frisk på at holde det første "møde" og skal med glæde sørge for kage, kaffe og lign.

Håber der er nogen som viser interesse, så vi kan få noget tøsehygge på banen evt skriv nogle datoer på de dage i kan i næste måned, så kan vi se hvor der er flest som kan, og så må det blive den dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

NLME<3

hey jeg er frisk, har termin to dag før dig

Anmeld

24. marts 2011

Anette&Sophia

louieibsen skriver:

hey jeg er frisk, har termin to dag før dig

ej hvor sjovt
- hvor bor du sådan mere præcist?

Anmeld

24. marts 2011

NLME<3

jeg bor i andst, det ved du jo nok hvor er, når du selv har boede i lunderskov jeg har et barn på 15 mdr. men er så gravid igen men jeg er super frisk på at mødes

Anmeld

24. marts 2011

Tina&Laura

anetteb skriver:

Hej tøser.

Jeg syntes det kunne være fedt hvis vi kunne få oprettet en "tøsegruppe". - en "gruppe" hvor der bliver snakket om alt fra projekt baby, graviditet, tøj, make-up, fødsel, kærester, problemer ( hvis man føler for det ) og alle andre ting mellem himmel og jord, som der nu lige falder en ind.

Synes det skal være en lign. mødregruppe, der skal også bare være plads til dem der er igang med projekt baby og dem der er gravide ( da de fleste mødregrupper kun indeholder folk der har født )

Jeg er selv 18 år, fra Lunderskov v. Kolding, og gravid.

Jeg ville være frisk på at holde det første "møde" og skal med glæde sørge for kage, kaffe og lign.

Håber der er nogen som viser interesse, så vi kan få noget tøsehygge på banen evt skriv nogle datoer på de dage i kan i næste måned, så kan vi se hvor der er flest som kan, og så må det blive den dag

Jeg er frisk.

Har Laura fra september 2010 - jeg bor i Kolding.

Anmeld

24. marts 2011

Anette&Sophia

Tina&Daniel skriver:

Jeg er frisk.

Har Laura fra september 2010 - jeg bor i Kolding.

Super Tina  

Hvilke dage passer dig bedst?

Anmeld

24. marts 2011

Kofoed.

Jeg er også frisk. Men anette skal vi ikke oprette en gruppe herinde også, den skal jeg nok lave, hvis det er. I så fald, skal vi invitere eller skal folk kunne ansøge medlemsskab?

Anmeld

24. marts 2011

MissGeoh

Kunne være fedt..

Jeg er bare fra Fredericia.. 

Men vil føle mig dum ved at sidde og brokke mig til folk jeg ikke kender..

IHHH!!  

Anmeld

24. marts 2011

Anette&Sophia

louieibsen skriver:

jeg bor i andst, det ved du jo nok hvor er, når du selv har boede i lunderskov jeg har et barn på 15 mdr. men er så gravid igen men jeg er super frisk på at mødes

ej hvor sjovt. min mor bor i andst - har også selv gjort det, indtil for et år siden, da jeg flyttede sammen med mandsen

hvilke dage passer dig bedst?

Anmeld

24. marts 2011

NLME<3

jamen jeg er sygemeldt fra mit arbejde, så jeg er ligeglad men er til scanning hver mandag i haderslev, så det er ikke den bedste dag, men selvfølgelig hvis det er om morgen jeg skal til scanning, er mandag okay hehe hvor sjovt, hvor bor hun?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.