Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bogreol til ophængning ?
Har set mange af jer have dem herinde , men jeg kan bare ikke finde nogle /:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bogreol til ophængning ? Har set mange af jer have dem herinde , men jeg kan bare ikke finde nogle /:
Mener du en "tallerkenrække"? Føtex har dem nogle gange til 100kr
Mutti2B skriver: Mener du en "tallerkenrække"? Føtex har dem nogle gnage til 100kr
Mener du en "tallerkenrække"? Føtex har dem nogle gnage til 100kr
Ja lige præcis
Okey , der vil jeg da lige tjekke så
Tusind tak for svaret
CelinasMoarh skriver: Ja lige præcis Okey , der vil jeg da lige tjekke så Tusind tak for svaret
Det var så lidt
CelinasMoarh skriver: bogreol til ophængning ? Har set mange af jer have dem herinde , men jeg kan bare ikke finde nogle /:
vi har købt vores i bilka til 90kr
Tina&Martin skriver: vi har købt vores i bilka til 90kr
Er det nogle de har hele tiden ??
CelinasMoarh skriver: Er det nogle de har hele tiden ??
Ja hele tiden.. Måtte købe en ekstra efter dåben
De har også en lille slagbænk i hvid.. så nuttet..
Tina&Martin skriver: Ja hele tiden.. Måtte købe en ekstra efter dåben De har også en lille slagbænk i hvid.. så nuttet..
Super
Så vil jeg da en tur i Bilka i dag
De har alligevel altid et eller andet spændene :p
CelinasMoarh skriver: Super Så vil jeg da en tur i Bilka i dag De har alligevel altid et eller andet spændene :p
Jaaa de har... elsker at snuse rundt derude Og ligger inde med mit libero up&go gavekort... uhhh det skal snart hentes!!!
Tina&Martin skriver: Jaaa de har... elsker at snuse rundt derude Og ligger inde med mit libero up&go gavekort... uhhh det skal snart hentes!!!
Hehe nice nok :p Så skal du da også bare derud en tur inden længe :p Jeg elsker også at snuse rundt derude & plejer som regel atid at blive dyrere end forventet :p ups
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128