Holdbarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

AnneBJ

Jeg har taget noget mørbrad op i tirsdags, kl. 15 ca., men endnu ikke fået det brugt. Det er tilberedt, men blev frosset ned med det samme, da der var rester. Det ligger i luftæt pose, og har været på køl siden tirsdag eftermiddag. Kan jeg bruge det imorgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Holbæktrunten

Jeg ville ikke gøre det, men jeg er også meget hys med min mad... Men ellers så lugt til det, og smag på det. Hvis du sørger for at det kommer op og koge, er det i hvert fald ikke sundhedsskadeligt...

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville ikke gøre det, men jeg er også meget hys med min mad... Men ellers så lugt til det, og smag på det. Hvis du sørger for at det kommer op og koge, er det i hvert fald ikke sundhedsskadeligt...

Hm kan ikke så godt koge det? Havde tænkt bare at skære det i bøffer og lige stege på panden... 

Anmeld

24. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg havde ikk spist det. men nu har jeg det også sådan med mad der har været frosset ned og tøet op igen det skal spises inden for to dage og dag to skal det allersenest være spist ellers ryger det ud.

men prøv at lugt til det, og lugter det helt fint så kan det nok godt stadig bruges.

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Astasmor skriver:

jeg havde ikk spist det. men nu har jeg det også sådan med mad der har været frosset ned og tøet op igen det skal spises inden for to dage og dag to skal det allersenest være spist ellers ryger det ud.

men prøv at lugt til det, og lugter det helt fint så kan det nok godt stadig bruges.

Tak for dit svar.

Jeg er normalt ikke så hys, men bliver bare i tvivl når det er noget tilberedt der er frosset og så tøet..

Hvis det er råt jeg tør op er jeg også mere hys.. ved ikke om det er en misforståelse

Anmeld

24. marts 2011

oo

om ikke andet kan det måske bruges til at drive ungen ud

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

om ikke andet kan det måske bruges til at drive ungen ud

Haha, det er squ forsøget værd Maveonde kan vel også sætte skub i nogle ting? 

Anmeld

24. marts 2011

oo

AnneBJ skriver:

Haha, det er squ forsøget værd Maveonde kan vel også sætte skub i nogle ting? 

man er vel desperado (jeg kan meget tydeligt huske det!!!!!)

Anmeld

24. marts 2011

Diana...

Jeg ville ikke spise det jeg synes det er 1 dag for meget.

Anmeld

24. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

man er vel desperado (jeg kan meget tydeligt huske det!!!!!)

Jeg tænkte faktisk lige på dit indlæg den anden dag, hvor du var nået til omkring uge 38 og regnede ud hvad du potentielt havde tilbage af uger i hele dit liv. Tænkte at det måske var vejen frem, men blev lidt doven og hormonel da jeg skulle tage stilling til hvor længe jeg regnede med at leve og hvor mange uger det så ville blive, så jeg droppede det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.