Jeg er så en at dem der bare slet ikke kan slappe af eller hvile mig hvis der roder omkring mig eller er støvet og beskidt! Jeg kan ikke fungere optimalt eller koncentrere mig om andre ting hvis der er for meget rod omkring mig... Det var faktisk virkelig belastende til tider hvor jeg bare har været drøn træt.... 
Da min søn var de 1-3 mdr ville han ikke sove om dagen (jeg er og har altid været alene med ham) medmindre vi var ude og gå tur, han gik helt agurk hvis jeg lagde ham ned, så jeg fik derfor aldrig rigtig lavet noget derhjemme. Det resulterede i, at jeg simpelthen måtte støve af og støvsuge med ham i bæreselen...

JA!!! Det lyder vanvittigt men det var altså dét der skulle til før jeg kunne slappe af og føle sammenhæng igen 
Mht. andres hjem så synes jeg personligt slet ikke om, at der ligger alt muligt snask på gulvet når der er små børn... De kravler rundt i en masse bakterier, propper tingene i munden o.l - det synes jeg bare slet ikke er i orden. Og ja jeg ved godt mødre er trætte og har brug for, at hvile men en af opgaverne som forælder er jo, at sørge for og beskytte sit barn sit barn hvilket jeg ikke mener man gør ved, at have et uhygiejnisk hjem. Og ja selvfølgelig er der grænser.... og alting med måde, ikke
Men såååååååh lang tid tager det nu heller ikke, at svinge støvsugeren! 
Jeg kan sagtens forstå, at det ikke er sjovt når andre peger fingre af ens rengøring eller mangel på samme - men jeg mener, at hvis det virkelig er kommet derud hvor folk er begyndt, at kommentere det - ja så må der jo være noget om det.... Og så synes jeg man bør finde tiden til, at få svøvsugeren sat til og en våd klud i hånden.
Anmeld