Feriepenge under barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Rikke vuholm

Hej alle i dejlige tøser, er der nogle som ved om man må få udbetalt sine feriepenge under barsel? Eller går pengene tabt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

kimfrit

Rikke vuholm skriver:

Hej alle i dejlige tøser, er der nogle som ved om man må få udbetalt sine feriepenge under barsel? Eller går pengene tabt?

jeg ved det ikke men kigger lige med

Anmeld

24. marts 2011

merethe

Profilbillede for merethe

jeg er også med på en kigger

Anmeld

24. marts 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Hvis man er ferieforhindret, som det hedder, i hovedparten af sin ferie, kan man få udbetalt op til 15 feriedage. Hvis man er ferieforhindret et helt ferieår, kan man vist få udbetalt det hele, eller overflyttet en del af sin ferie.

Ferieforhindring er barsel, sygemelding o.l.

Jeg har selv været ferieforhindret i hovedparten af ferieåret pga. barsel og har derfor en god sjat penge på vej, og min veninde har været ferieforhindret hele året pga. sygemelding og nu barsel, og hun har fået 5 uger udbetalt. Jeg er på dagpenge, og hun er i job (når hun ikke er syg/på barsel).

Anmeld

24. marts 2011

Nettemor

Hvis man er ferieforhindret, som det hedder, i hovedparten af sin ferie, kan man få udbetalt op til 15 feriedage. Hvis man er ferieforhindret et helt ferieår, kan man vist få udbetalt det hele, eller overflyttet en del af sin ferie.

Ferieforhindring er barsel, sygemelding o.l.

Jeg har selv været ferieforhindret i hovedparten af ferieåret pga. barsel og har derfor en god sjat penge på vej, og min veninde har været ferieforhindret hele året pga. sygemelding og nu barsel, og hun har fået 5 uger udbetalt. Jeg er på dagpenge, og hun er i job (når hun ikke er syg/på barsel).

lige præcis men de 15 dage kan først fåes efter 30 september. og så kan resten fåes til 1. maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.