Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Dia

Hej Piger

Jeg vil lige høre, om der er nogen derude, der kan hjælpe mig. Jeg er begyndt at få nogle ret kraftige jag op i maven. Det er meget slemt, når jeg går, kan ikke gå langt og må gå langsomt, men det kommer også, når jeg sidder ned. Det skal lige nævnes, at jeg er 31+6. Hvad mener I, skal jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

LRJ

Dia skriver:

Hej Piger

Jeg vil lige høre, om der er nogen derude, der kan hjælpe mig. Jeg er begyndt at få nogle ret kraftige jag op i maven. Det er meget slemt, når jeg går, kan ikke gå langt og må gå langsomt, men det kommer også, når jeg sidder ned. Det skal lige nævnes, at jeg er 31+6. Hvad mener I, skal jeg være bekymret?

sys du skal enten snak med FG i dag eller vente og få en tid ved lægen imorgen, hellere en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

24. marts 2011

miinimeal

det kan være bebs bare roder rundt, men hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til fg for en sikkerheds skyld(:

Anmeld

24. marts 2011

hc=k

Dia skriver:

Hej Piger

Jeg mener ikke du skal være bekymret. Det kunne godt lyde som om dit bækken giver sig og det er jo helt normalt, men hvis du er meget nervøs så ring og få en snak med fg eller snak med sin læge imorgen

Anmeld

24. marts 2011

morethanperfect

Dia skriver:

Hej Piger

Det fik jeg også der omkring min graviditet .. Jeg kunne ikke gå langt , og skulle holde mange pauser .. Min læge sagde til mig det var fordi musklerne var hæmmet ..

Anmeld

24. marts 2011

kkk

Dia skriver:

Hej Piger

Lyder som helt alm. ligamentsmerter, som godt kan gøre temmelig ondt i sidste trimester - jeg plejer også at have vanskeligheder med at gå både langt og hurtigt (altså almindeligt tempo) når jeg når dertil i graviditeten. For mig er det bedre at cykle, når jeg er højgravid.

Når man sidder ned skal man fx huske at rejse sig forsigtigt op

Anmeld

28. marts 2011

Dia

Tusind tak for jeres gode råd og svar. Jeg har haft kontaktet jordemoderen, og I har helt ret - ligamentsmerter  Men AV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.