Forår i luften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Manakauapo

*Atchuuuuuuu*

Er der andre end mig, der er allergiske i denne tid? Puha, hvor jeg bare ikke orker det mere..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

TbCp

Jeg reagerer mest når det er birkepollen, men sagde faktisk til min mand igår at jeg troede der var et eller andet i luften, for mine øjne kløede helt vildt...
Så jeg kan åbenbart også mærke andre ting.

Som regel kan jeg nøjes med øjendråber, men er det rigtig slemt så nyser jeg konstant... Åh det er trættende i længden.

Den sommer jeg var gravid med min datter mærkede jeg intet til det... så måske jeg bare skal sørge for at være gravid hvert år ved denne tid

Anmeld

25. marts 2011

Manakauapo

TbCp skriver:

Jeg reagerer mest når det er birkepollen, men sagde faktisk til min mand igår at jeg troede der var et eller andet i luften, for mine øjne kløede helt vildt...
Så jeg kan åbenbart også mærke andre ting.

Som regel kan jeg nøjes med øjendråber, men er det rigtig slemt så nyser jeg konstant... Åh det er trættende i længden.

Den sommer jeg var gravid med min datter mærkede jeg intet til det... så måske jeg bare skal sørge for at være gravid hvert år ved denne tid

Haha.. Sikke mange børn du ender med at have så

Men det er jo bare så irriterende altså. Mit begyndte først sidste forår og varede faktisk ved helt frem til september/oktober. Så jeg nåede nu at blive ret forelsket i mine antihistaminer

Anmeld

25. marts 2011

lucas<3

Valkyrien skriver:

*Atchuuuuuuu*

Er der andre end mig, der er allergiske i denne tid? Puha, hvor jeg bare ikke orker det mere..

jeg kan også godt mærke det. det er pisse træls. man liger noget der er løgn..

vi var til guld bryllup ved min kærestes mormor og morfar, og der begyndte mine øjne inden vi var der nede.. fuck det var pinligt, for alle snakkede om jeg græd fordi jeg sad ved nogle jeg ikke ville. men det var det ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.