ved ikke hvad jeg skal gøre ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Anonym trådstarter

Mig kæresten og jeg har været sammen i fem år, og jeg elsker ham virkelig og omvendt. Men jeg er simpelthen kørt surt i det for tiden. Er ked af det og i dårligt humør meget ofte. og vi ender ofte med at blive uvenner.

Nu som i dag, hvor jeg faktisk ikke helt husker hvordan det startede. Men det slutter med vi er uvenner, får sagt nogle ting, og jeg så bare vælger at sige at han kan spise selv, for jeg gider ikke have noget.

Har mest af alt lyst til at tude og skride, men for fanden det her er jo det forhold jeg gerne vil. Jeg ved at med mit humør og det at vælge maden fra så straffer jeg i sidste ende kun mig selv..

Hvad skal jeg gøre for at få det hele til at fungere.. For ved jo godt at græsset ikke er grønnere på den anden side, og orker et eller andet sted heller ikke at skulle være alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

JustAnotherName

Jeg tror alle parforhold tager sådanne diskussions-ture / perioder ind imellem. Jeg genkender det da ihvertfald selv. Mig og min kæreste har snart været sammen i 6 år. Vi har to børn sammen, og vi elsker hinanden, og vil hinanden for resten af livet. Alligevel er der da mange tidspunkter/perioder, hvor vi kan skændes og vrisse og være urimelige, og diskutere helt åndsvagt meget over alt for ligegyldige ting.

Jeg tror altså (håber vel nærmest også lidt), at det er helt normalt!
....Desværre

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg tror alle parforhold tager sådanne diskussions-ture / perioder ind imellem. Jeg genkender det da ihvertfald selv. Mig og min kæreste har snart været sammen i 6 år. Vi har to børn sammen, og vi elsker hinanden, og vil hinanden for resten af livet. Alligevel er der da mange tidspunkter/perioder, hvor vi kan skændes og vrisse og være urimelige, og diskutere helt åndsvagt meget over alt for ligegyldige ting.

Jeg tror altså (håber vel nærmest også lidt), at det er helt normalt!
....Desværre

Ja okay så er der jo ikke så meget at gøre. Hader bare de perioder, for det gør mig også så usikker på om det er det her jeg vil. men det er jo fordi man skændes og er sure, og det er ikke særlig fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.