Kat gives væk til kærlig familie.. alt medfølger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Musen85

Jeg skriver på vegne af min veninde, som er kommet i den triste situation at skulle af med sin kat Men hendes lille søn, kan ikke tåle den, så hvis katten ikk får et nyt hjem, bliver den desværre aflivet

Katten, Felix, er ´2-3 år gammel (kan ikk helt huske, men det ved ejeren) og er kastereret. ½ MainCoon og vejer 8 kilo  Der medfølger: Stort kræssetræ, madskåle, resterende mad, kattebakke, madskåle.. alt hvad de har til katten

og den eneste "pris" der er: Katten skal have et godt hjem og blive taget godt af

Har sat et billed ind af Felix og kattetræet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Melbek

Hvor henne i landet er den, kan den med hund, børn og hvordan har den med at køre i bil?

Anmeld

24. marts 2011

jannebjerre

Hvor i landet bor du??? Jeg elsker katte og ville med glæde give den et kærligt hjem

Anmeld

24. marts 2011

Musen85

Melbek skriver:

Hvor henne i landet er den, kan den med hund, børn og hvordan har den med at køre i bil?

Hun bor i en lille naboby ved Aars Hund ved/tror jeg ikke, desværrre.. de har kun haft katte Den er ikke super glad for at kører bil, men den har prøvet det et par gange pga dyrlægebesøg  Altså de har en søn på ½ år snart, og katten ligger og kigger på ham inden for sikkerheds-afstand Men det går helt fint mellen sønnen og katten

Anmeld

24. marts 2011

Musen85

jannebjerre skriver:

Hvor i landet bor du??? Jeg elsker katte og ville med glæde give den et kærligt hjem

Hun bor i Aalestrup ved Aars

Anmeld

24. marts 2011

jannebjerre

Musen85 skriver:

Hun bor i Aalestrup ved Aars

Mig mig mig

Anmeld

24. marts 2011

Melbek

Musen85 skriver:

Hun bor i en lille naboby ved Aars Hund ved/tror jeg ikke, desværrre.. de har kun haft katte Den er ikke super glad for at kører bil, men den har prøvet det et par gange pga dyrlægebesøg  Altså de har en søn på ½ år snart, og katten ligger og kigger på ham inden for sikkerheds-afstand Men det går helt fint mellen sønnen og katten

må også lige høre om det er en indekat eller hvordan med det?

Vi har en lille hund, som er opvokset med kat, men hvis det ikke dur den anden vej, så går det nok ikke...

Anmeld

24. marts 2011

Musen85

Melbek skriver:

må også lige høre om det er en indekat eller hvordan med det?

Vi har en lille hund, som er opvokset med kat, men hvis det ikke dur den anden vej, så går det nok ikke...

Han er "indekat" men kommer ud på deres terasse og går, uden problemer Jeg ved det ikke, for han er jo en ganske rolig kat og har ikke svært ved at vende sig til nye ting

Anmeld

24. marts 2011

Musen85

jannebjerre skriver:

Mig mig mig

Jamen jeg har et nummer på hende?? Hun vil blive overlykkelig, hvis han fik et godt hjem

Anmeld

24. marts 2011

jannebjerre

Musen85 skriver:

Jamen jeg har et nummer på hende?? Hun vil blive overlykkelig, hvis han fik et godt hjem

Ja tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.