Hvor mange stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.701 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Mor010711

Ja helt som overskriften lyder, hvor mange stofbleer bruger I til de små? Nu tænker jeg ikke til måsen, men til når de gylper osv. 

Hvor mange har I indkøbt og er det nok, eller måske for mange?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tror jeg har omkring 40-45 . 

Jeg havde 30 i starten og det var ikk nok her , på trods af at vi vasker hver 2-3 dag . 

- jeg synes det er nok med det vi har nu . 

Anmeld

24. marts 2011

Sofia

MANGE! Havde købt 12 men nu en uge efter fødslen har vi købt så vi har ca 45..

Anmeld

24. marts 2011

LR85

jeg vil også sige 40-45 stk.

Anmeld

24. marts 2011

Mor010711

Nå så er det ikke helt tosset at jeg har fået købt lige knap 40. Lækkert med input, tak for det 

Anmeld

24. marts 2011

2721

50 stk. Og nogen gange kan jeg syntes det er for lidt, hvis vi lige har et par sygedag hvor vi ikke lige magter at få vasket tøj, er vi hurtigt løbet tør

Anmeld

24. marts 2011

maria_wlt

Jeg havde 20 stk da jeg fik Tristan... Han var IKKE et gylper barn, så nu hvor det for længst er slut med dem til gylp så har jeg fundet op til flere jeg aldrig har brugt.. 

Men 20-30 stk skal du nok bruge

Anmeld

24. marts 2011

Worldwide

Tror vi har en 20-25 stk og det er mere end rigeligt Men nu vasker og tørre vi også hver anden dag Vi er så heldige L ikke gylper så forbruget er ikke så stort

Anmeld

24. marts 2011

2babygirls

Ja helt som overskriften lyder, hvor mange stofbleer bruger I til de små? Nu tænker jeg ikke til måsen, men til når de gylper osv. 

Hvor mange har I indkøbt og er det nok, eller måske for mange?

Vi havde en rigtig lille gylper da hun stadig fik mælk ved mig, så i starten havde vi 20 bleer til hende, men købte så 20 mere.

Til måsen bruger vi hvide og til ansigtet bruger vi sjove/farvede bleer

Anmeld

24. marts 2011

LinLin

Tror vi har ca 20 stk - det er rigeligt her... Han har heller ikke været slem til at gylpe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.