Tak for denne gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Bom

twinboys skriver:

Der må være en rest...

Den tror jeg desværre aftenvagten er ved og konfirmere..  

Klaus var også noget skuffet da jeg kom hjem med et tomt fad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Bom

Dot D skriver:

Flot kage, og sikke høj den er

Tak..

Tror den var en 7-8 cm høj, men der er nu kun 3 bunde og 2 lag creme.. Så ikke mere end jeg plejer.. Men den smagte himmelsk..

Anmeld

25. marts 2011

Bom

Anne G skriver:

Uhm.. Det skal da klart prøves så.. Så man kan bryde vanen med hindbær og chokolade

Puha, kender det godt.. Nu ved jeg ikke hvad du laver, men jeg arbejder i hjemmeplejen og vi er lige blevet lagt sammen med en anden gruppe.. Så her er det det samme, men det er heldigvis gået rigtig godt

Hehe kender godt det der med den dårlige vane, her var det bare jordbær mousse og toblerone creme, der blev ved med at spøge..

Jeg arbejder også i hjemmeplejen (når jeg altså ikke er på barsel ), men så kender du jo hele cirkuset med flytning, større distrikt osv..

Anmeld

25. marts 2011

Dot D

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Tak..

Tror den var en 7-8 cm høj, men der er nu kun 3 bunde og 2 lag creme.. Så ikke mere end jeg plejer.. Men den smagte himmelsk..

Den ser bare så høj ud, men det jo også være størrelsen, der gør det Men fin er den

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

Den tror jeg desværre aftenvagten er ved og konfirmere..  

Klaus var også noget skuffet da jeg kom hjem med et tomt fad..

Ja så må du lave en ny til mig

Anmeld

26. marts 2011

Anne G

Hehe kender godt det der med den dårlige vane, her var det bare jordbær mousse og toblerone creme, der blev ved med at spøge..

Jeg arbejder også i hjemmeplejen (når jeg altså ikke er på barsel ), men så kender du jo hele cirkuset med flytning, større distrikt osv..

Hehe.. Det er vist meget godt at bryde vanerne igang i mellem  Det lyder også godt med jordbær, den har jeg heller ikke prøvet..

Okay, det er da rart at være på barsel når det er det hele skal startes op.. Jeg kom lige tilbage før vi skulle lægges sammen, så der var lige en del man skulle vænne sig til, der sker meget når man er væk et år og når man så også skal til at have nye kollegaer og borgere så er der lidt at se til  Men det er faktisk gået rigtig godt, vi var så heller ikke den gruppe der skulle deles op, men vi har fået 10 nye kollegaer og fået udvidet vores distrikt en del..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.