Puha en grum oplevelse jeg havde i går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Ja, det er ikke det fedeste. Men tror helt ærligt slet ikke manden har tænkt over det. Tror ikke han er exhibitionist.

Kunne nu ikke finde på at melde ham, det var noget andet hvis han havde gjort det midt på en græsplæne ved højlys dag...

Det var ham her heller ikke fra politistationen.. Han havde glemt at trække gardinerne for...

Jeg havde reageret, da jeg som sagt heller vil have det var mig som så det, end naboens børn....

Og det er jo heller ikke fordi de anholder ham eller noget i den stil, de minder ham bare om at trække gardinerne for, intet andet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

twinboys skriver:

Smiler hvad gør i så selv når i dyrker sex hjemme ruller i så for???

Jeg gør sørme ikke... bor så også i et hus hvor der er naboer, men de må da så kigge væk...men de står nu heller ikke udenfor mit vindue og kigger ind...

Majbritt

jeps det gør jeg  Ingen behøver at se hvad vi laver i sengen...... de skal ikke lure tricks af

Anmeld

24. marts 2011

twinboys

Mor til prinsessen :-) skriver:

jeps det gør jeg  Ingen behøver at se hvad vi laver i sengen...... de skal ikke lure tricks af

Jamen foregår jeres sex altid i sengen???

Majbritt

Anmeld

24. marts 2011

twinboys skriver:

Jamen foregår jeres sex altid i sengen???

Majbritt

hehe ja lige nu orker sgu ikke så meget med et lille spædbarn.....
men vi bor på 1 sal hvor der ikke er nogle som kan kigge ind, så har ikke problemet.... Men jeg ville ikke synes det var fedt at andre så os herhjemme.... 

Anmeld

24. marts 2011

twinboys

hehe ja lige nu orker sgu ikke så meget med et lille spædbarn.....
men vi bor på 1 sal hvor der ikke er nogle som kan kigge ind, så har ikke problemet.... Men jeg ville ikke synes det var fedt at andre så os herhjemme.... 

Smiler... sex er da naturligt...

Så klart synes gemalen lige han skal tage mig på køkkenbordet ja så ruller jeg sørme ikke noget for

Majbritt

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Smiler hvad gør i så selv når i dyrker sex hjemme ruller i så for???

Jeg gør sørme ikke... bor så også i et hus hvor der er naboer, men de må da så kigge væk...men de står nu heller ikke udenfor mit vindue og kigger ind...

Majbritt

Ja vi ruller for.

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

biimse skriver:

Haha, det kender jeg godt !
Indtil for få måneder siden, boede der en mand lige overfor os, så når vi sidder og ser tv om aftenen, skal man kun lige kigge få centimeter ekstra op, for at se ind af hans vindue, og han rendte altid splitternøgen rundt.. Han var endda sådan en lidt gammel mand på 60-70 år.. Og en dag stod han så pludselig og bankede på hos os, fordi han ville købe et komfur vi havde til salg. Der var det godt nok svært at holde masken

Ham her er også omk. de 60-70 år, men det er jo egentlig ligegyldigt. Tror også jeg vil få svært ved at finde en grimasse der kan passe, næste gang jeg render ind i ham...

Anmeld

24. marts 2011

JustMe

Ja okay, lidt godmodigt drilleri havde jeg også gjort. Min kæreste bad mig engang kigge ud af køkkenvinduet i vores gamle lejlighed, men ville ikke sige, hvad det var. Det var så boligkompleksets formand, der stod og røg kun iført hængerøvs-mandetrusser og trøsko. Dér fik kan altså også hævl med et glimt i øjet resten af dagen. Føj!

Mht. om det er ulovligt, så kan det godt tænkes, at det er ulovligt, nu det var på hans arbejdsplads. Men hvis nogle meldte mig/os for at have sex i vores eget hjem uden at have trukket for, så var jeg godt nok blevet gal! Der er grænser for, hvor meget andre skal pakkes ind i vat og bomuld, og kigger man ind i andre folks hjem, er man IMO ikke herre over, hvad man ser, og det er bare ærgerligt, hvis man ser noget, man ikke kan lide.

Anmeld

24. marts 2011

Anonym trådstarter

Det var ham her heller ikke fra politistationen.. Han havde glemt at trække gardinerne for...

Jeg havde reageret, da jeg som sagt heller vil have det var mig som så det, end naboens børn....

Og det er jo heller ikke fordi de anholder ham eller noget i den stil, de minder ham bare om at trække gardinerne for, intet andet....

Altså nu kunne vi heldigvis ikke se ham splitterragende hansjørgen, så tror ikke børn ville kunne se hvad der foregik, hvis ikke man ved bare lidt om sådan noget.

Anmeld

24. marts 2011

JustMe

...og du synes ikke, det er lige diktatorisk nok at få politiet ud for at bede en mand/ et par huske at trække gardinerne for i deres eget hus?

Jeg kan godt se det uhensigtsmæssige i, at børn måske ville kunne se det, men på den anden side strider det også imod alle mine principper, at staten/autoriteter skal blande sig i, hvad folk skal gøre eller ikke gøre i deres eget hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.