Søger en opskrift på luftige boller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Trine89

Jep det er nemlig det jeg gør.. 

Vil gerne bage nogle boller, men er lidt træt af dem jeg plejer at bage.. så nogen der har en GOD og nem opskrift på nogle lufttige boller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Worldwide

De er nok ikke så luftige som du gerne vil ha' dem, men mega nemme og du kan fylde dem med alt hva' hjertet begær

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=22461&De%20nemmeste%20boller

Anmeld

24. marts 2011

Trine89

Mileva skriver:

De er nok ikke så luftige som du gerne vil ha' dem, men mega nemme og du kan fylde dem med alt hva' hjertet begær

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=22461&De%20nemmeste%20boller

Tak for linket  

Dem tror jeg at jeg vil prøver hehe.

så kan der være frisk bagte boller når svigermor og min svoger kommer til kaffe 

Anmeld

24. marts 2011

SSL

Trine89 skriver:

Jep det er nemlig det jeg gør.. 

Vil gerne bage nogle boller, men er lidt træt af dem jeg plejer at bage.. så nogen der har en GOD og nem opskrift på nogle lufttige boller??

Hvor er du bare hyggeligt, smukke!! Jeg må bage imorgen!! Jeg vil også være hyggelig! hehe..

Anmeld

24. marts 2011

Trine89

SSL skriver:

Hvor er du bare hyggeligt, smukke!! Jeg må bage imorgen!! Jeg vil også være hyggelig! hehe..

Skal jo laver et eller andet når nu jeg går hjemme hehe.. 

Anmeld

24. marts 2011

mth1987

Jeg sku bage en dag og fandt al den mel frem jeg havde. Deriblandt noget fuldkorns speltmel fra amo. På siden af den pakke var der en opskrift jeg tænkte jeg sku prøve. Og de smagte super godt. Så den vil jeg da anbefale Kæresten der ellers ikke syntes jeg er så god lige til At bage boller var også vildt begejstret. Og oven i hatten er der ikke kun det usunde hvedemel i

Anmeld

24. marts 2011

Trine89

mth1987 skriver:

Jeg sku bage en dag og fandt al den mel frem jeg havde. Deriblandt noget fuldkorns speltmel fra amo. På siden af den pakke var der en opskrift jeg tænkte jeg sku prøve. Og de smagte super godt. Så den vil jeg da anbefale Kæresten der ellers ikke syntes jeg er så god lige til At bage boller var også vildt begejstret. Og oven i hatten er der ikke kun det usunde hvedemel i

Det vil jeg huske til næste gang.. har fået klasket dejen sammen og den står til hævning nu  

Anmeld

24. marts 2011

mth1987

Trine89 skriver:

Det vil jeg huske til næste gang.. har fået klasket dejen sammen og den står til hævning nu  

Det syntes jeg helt sikkert du skal... Fortsat go bolle bagning så

Anmeld

24. marts 2011

Trine89

mth1987 skriver:

Det syntes jeg helt sikkert du skal... Fortsat go bolle bagning så

hihi.. Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.