Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
alt så fint ud, og lille blyp blev rykket 3 dage tilbage, så jeg skulle være 6+5. men der var masser af hjerteblink og nu er jeg bare super lettet
tak til alle jer som krydsede, det hjalp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: alt så fint ud, og lille blyp blev rykket 3 dage tilbage, så jeg skulle være 6+5. men der var masser af hjerteblink og nu er jeg bare super lettet tak til alle jer som krydsede, det hjalp
Dejligt der var liv der inde - jeg selv blødte os tidligt i min graviditet .
Pernille08 skriver: Dejligt der var liv der inde - jeg selv blødte os tidligt i min graviditet .
har hørt at der er mange der har gjort det, og at der intet var sket eller det havde nogen betydning - men det er dejligt at have ro indeni.
anetteb skriver: har hørt at der er mange der har gjort det, og at der intet var sket eller det havde nogen betydning - men det er dejligt at have ro indeni.
Jaaa det hørte jeg os . - men jeg kunne heller ikk finde ro før end jeg var blevet scannet . Og har da heldigvis en dejlig søn nu på snart 3 måneder .
Pernille08 skriver: Jaaa det hørte jeg os . - men jeg kunne heller ikk finde ro før end jeg var blevet scannet . Og har da heldigvis en dejlig søn nu på snart 3 måneder .
ih hvor skønt
anetteb skriver: ih hvor skønt
Jaaa ..
Og tillykke forresten
Pernille08 skriver: Jaaa .. Og tillykke forresten
mange tak - nu er det ihvert fald gået op for mig at der ligger en lille spirevips i min mave
anetteb skriver: mange tak - nu er det ihvert fald gået op for mig at der ligger en lille spirevips i min mave
Jaaa , det gør det nok først rigtig når man får lov at se den til scanning
Pernille08 skriver: Jaaa , det gør det nok først rigtig når man får lov at se den til scanning
ja
Tillykke, jeg er også 6+5 idag, så været til scanning idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128